Monday 2 July 2007

Obavijest za posjetioce bloga

Vidjeli smo da su stranice bloga dosta posjećene, što nas čini sretnim. Pa ipak, primijetili smo da se ne oglašavate čak ni komentarima.
Zato vas obavještavamo da iza svakog priloga objavljenog na blogu u donjem desnom uglu stoji zelenim slovima oznaka "comments".
Ukoliko ste nekoga prepoznali na fotografijama, ukoliko želite nešto dodati objavljenom tekstu ili nešto treće, dovoljno je:
1. mišem kliknuti na tekst "comments";
2. na otvorenom prostoru koji će se pojaviti, na desnoj strani u vrhu, možete napisati vaš komentar, koji je čak i poželjan;
3. nakon komentara koji ste upisali ispod toga stoji rubrika "username" gdje upišete vašu e-mail adresu;
4. ispod toga je "password" ili vaša lozinka i posao je gotov.

Pozdrav,
ViM

2 comments:

zlatica said...

Evo jedan komentar. Jeste prazan, ali bice dopuna, ako uspem.

zlatica said...

Evo dopuna. Dabiste se registrovali kao Google account morate se identifikovati, znaci, upisati E-mail i Password koji vec koristite (Yahoo, Gmail ili neki drugi koji podrzava Google. Google vam onda daje mogucnost za registraciju da kostite blog, ili otvorite svoj sto sam ja uradila. Jedino ne znam sta cu sa blogom. Ja nisam htela da upisem svoj Password, pa sam se mucila, mucila. Slobodno napred, da bude sto vise komentara. Ja pisem, ali slabo stojim sa imenima. Mnogo biste pomogli i meni i Vesku koji je osmislio ovo nase ponovno druzenje. Pozdrav, Zlatica.