Thursday 5 July 2007

1963. godina – MOJA SJEĆANJA – 4. dio




ZLATICA NINIĆ – Oprostite što ne mogu da se setim imena ostalih. Nadam se da će neko ko ovo pročita u komentaru napisati imena ostalih članova ekipe. Tako je možda moralo biti: Miru sam srela posle 37 god. A gde? Kad stignem do 2000-te godine, videćete.
Moram pisati i o neuspesima. 13. oktobra na Palama je održano Sresko takmičenje u orijentaciji, eliminaciono za 1964. god. To su bile pobedničke ekipe sa opštinskih takmičenja. Jedan mali kiks nas je delio od pobede. U ženskoj konkurenciji je pobedile ekipa opštine Centar. Nisam sigurna, ali mislim da su to bile planinke Čičinog odreda.

Mi smo nastavili sa redovnim aktivnostima. Moja četa se zvala “Radojka Lakić”. Tri voda rade dobro, a četvrti je u osnivanju. U mom dnevniku sam napisala: “Trudiću se da mi četa bude što bolja”.
Ova slika nema datum, nije iz tog perioda. Zaboravila sam da napišem. Ali to smo mi, planinke ove čete, koja je imala još uspeha, “Borišine” planinke na grobu Radojke Lakić.

26. jula, u ranu zoru, Skoplje je pogodio katastrofalni zemljotres. I izviđači Jugoslavije su se na svoj način pridružili da pomognu.
Da li je neko sačuvao ovo?
Ja jesam, za sebe, za vas, za Skoplje, za nezaborav.
(Na fotografiji su: Melita Skalić, Biljana Radić, Vesna Dugonjić i ja – Zlata)
Nastavlja se....

1 comment:

zlatica said...

na slici na grobu Radojke lakic su Melita,Biljana,Dugonjicka (mogla bi mi se javiti) Alikadic Jasminka-Buca i ja-Zlatica.