Thursday 5 July 2007

1963. godina – MOJA SJEĆANJA – 5. dio




ZLATICA NINIĆ – 5. deo
10. novembra: smotra odreda.
19. novembra: stigla je pozivnica od zeničke ekipe za godišnju skupštinu Odreda, ali bilo je kasno, pa niko nije išao. Naravno, poslali smo čestitku.

Stigla je i slika. Evo, za vas, izviđači iz Zenice, prvaci na republičkom takmičenju BiH u orijentaciji za 1963. god.! Ako nemate ovu sliku, ili onu kada smo vam ambleme šile na uniforme, ja sam ih sačuvala. Moram vam odati i malu tajnu. Bilo je malih simpatija, ali mi više nismo one pčelice iz moje prve priče. Već smo planinke, devojčurci, sve je to lepo u tim godinama. Imena neka dopiše onaj ko se seti. Možda neko iz Zenice. Mali podsetnik: ovo je snimak iz centra Beograda.

U mojoj priči ima dosta praznina. Potrudite se i vi da nešto napišete. Možda sam nesto pogrešila, to je bilo davno. Tako ćemo Veska naterati da na kraju od svega ovoga napravi DNEVNIK ODREDA IZVIĐAČA “BORIŠA KOVAČEVIĆ”. Ono što smo mi zaboravili, on nije, verujte mi. Uverila sam se u to.
Z D R A V O !!!

Do nekog narednog javljanja!!!!!

No comments: