Tuesday 10 July 2007

SLOBODAN BOROVČANIN SE JAVLJA


Dragi moj i naš druže, evo, upravo mi je Zlata Ninić poslala ovu genijalnu stranicu / vijest i ne znam kako bih to već nazvao... nisam ništa radio 6 sati nego pažljivo sve pročitao... oduševljen sam i budi uvjeren i siguran da ću i ja dati ovoj tvojoj ili vašoj ideji i svoj doprinos. Odmah sam se se javio Zlatanu Lučiću e-mail-om... Svima koje znam, a ima ih, dostavio sam ovu vijest i budi siguran da će se javiti.

A sada o meni; moje ime je Slobodan-Slobo Borovčanin, član odreda "Mustafa Dovadžija", gdje su bili i naši dragi: Ibro Emrić (znam sve do kraja o našem "STAROM ”), Risto Šipovac, Krsto-Krle Stojanović, Safer Muratagić i mnogi drugi, pa i Goran Bregović, do 1965. godine izviđač, i tako redom... da bi me se lakše sjetio / sjetili, neko me je stavio u prvom planu na slici sa smotre na Boračkom jezeru sa Zlajom, Parlom i Musetom. To je onaj Slobo – odrasli dječak sa velikim brkovima... bio sam ja solidan i ambiciozan izviđač, a kasnije i sekretar predsjedništva Saveza izviđača grada Sarajeva (sigs) od 1976. do 1982. (tako neki odlučiše, a nisam se puno pitao). Na kraju gromki i srdačan pozdrav svima, a naročito onima koji me se sjećaju – bilo po dobrom ili lošem – bitno je da se sjećamo,
Z-D-R-A-V-O!
zdravo, zdravo, zdravo!!!!
Vaš
Slobodan Borovčanin,
Otava, Kanada

3 comments:

Vesko said...

Slobodane,
Tvoju sliku nije "neko" stavio na blog nego ja. Evo i ova druga slika, uz objavu tvog pisma, je iz albuma Parle Branka a ti ako bas hoces mogao bi i o "Ilegalcu" nesto napisati.
Pozdrav,
Vesko

zlatica said...

Drago mi je da sam jos jednog starog izvidjaca dovela na blog.
Ti si, Slobo, stari izvidjac, imas svasta da napises.Pozdrav, Zlata

slobodan slobo borovcanin said...

MOLIO BIH ZLATU DA MI KAZE KAKO TO ONA GLEDA I VIDI KAD ZA NEKOGA KAZE STARI IZVIDJAC..MA NISAM JA DRUGARICE ZLATO STARI IZVIDJAC JA SAM SAMO IZVIDJAC KOJI SE DOBRO SJECA A POGOTOVO SVIH LIJEPIH DANA I VECERI/NOCU SAM SPAVAO VEC U 9 45/..NE BOZE SACUVAJ JA SE NE LJUTIM NEGO ZELIM DA NAM MALO ZLATA PISE PA ETO KAO DA JE POZITIVNO ISPROVOCIRAM A OSJECAM DA JE VEOMA BLAGE NARAVI I DA JE SMIRENA I DA JE FINA I SVE TAKO U TOM SMISLU...'STARI' IZVIDJAC SLOBO