Monday 16 July 2007

MOTOR SA SPORIM SAGORIJEVANJEM – Cober opet među nama!



Evo nastavljam, a šaram na sve strane.
Slika 1: Predavanje raporta starješini i članovima starješinstva zajedničkog logora izviđačkih odreda "S. V. Č." i "Miljenko Cvitković" i kluba brđana "Bratstvo" u Buljaricama, ljeto 1961. godine.
Ja ne prepoznajem dežurnog, možda se sam prepoznao ili ga neko drugi poznaje. Prepoznao sam sebe među postrojenim izviđačima (najbjelja glava u sredini). Članovi starješinstva sa desna prema unutra prema maslinama: ne znam sigurno, ali mislim da je prva mama debelog Troke (ne znam ime), slijedi učiteljica Dragica Jelinek (opet nisam 100 % siguran), sljedećeg člana starješinstva ne prepoznajem, a do njega je Alija Melez-Aljo.U sredini je starješina naselja, potpukovnik Dušan Ćosović-Ćosa, inače starješina odreda "S V Č". Do njega Bećir Gribajčević-Bećko, Mustafa Čelebić-Čelo i na kraju tata debelog Troke, zaboravio sam ime (nadimak HEĆIM).
Nadam se da će neko biti siguran u ono što ja nisam i ne prepoznajem, molim da nam koriguje eventualne nedoumice, te tako popuni i kompletira ovu fotografiju. Ovo je moj prvi logor, a jedina slika sa njega, pa bih bio sretan ako još neko ima fotos ili neki suvenir od tada, neka ga iščeprka i prezentira na ovaj zajednički album uspomena. Unaprijed zahvaljujem. Zasad toliko o Buljaricama.
Fotografija 2: momak na stijeni je Slobodan Bodnaruk-Boban, član voda LJUBIČICA, odred SVČ. Iako pozadi ne piše, mislim da je snimljena na Bjelašnici 1966. ili .67. god. A možda se i on javi?
Pozdrav, Cober (u prevodu za druge: Miroslav Topić)
Nastavlja se... vidjećete kada!

5 comments:

Snježana said...

bude li se nastavilo ovom puzevom brzinom ima ja prije da umrem nego docekam sta Cober ima da nam pokaze

Zec(za druge Mahmutovic Snjezana)

Vesko said...

Nemoj umrijeti, molim te! Ima on jos svasta da nam pise i pokaze. A kada se upali, tek ces da vidis.
Vesko

slobodan slobo borovcanin said...

niko i nigdje ne zuri a sto rekli ovi nesto mladji;;;'OPUSTENO'..NAIME JA SAM KOD NASEG COBERA UPRAVO VOLIO TO STO ON NIKAD NIJE DONOSIO NI NAJMANJU ODLUKU ISHITRENO/BRZO ON JE TO UVIJEK VEOMA OZBILJNO I ODGOVORNO RADIO..TO JE BILA I OSTALA COBEROVA VRLINA KOJU SAM UVIJEK I DAN DANAS CIJENIM..SLOBO BOROVCANIN...SAMO OPUSTENO I TAKO DO KONACNOSTI...

cober said...

Snježana,
neobično mi pa neka bude Snježo, i ja te molim da ne umireš.Vesko je najavio neka čuda, a ja imam tek poneku fotografiju koje sam sabrao ni sam neznam kako.Sve što sam imao i čuvao,ostalo je i uništeno na Grbavici.Potrudit ću se da od ovo malo sarajlija sakupim i skeniram te pošaljem sve što uspijem.Veliki pozdrav Cober

Snježana said...

cao snjeza ovdje
posalji kakvu sliku da vidim kako izgledas veliki pozdrav i tebi