Thursday 19 July 2007

KO BI REKAO, EVO NAS I NA STRANICAMA ŠTAMPE





Zahvaljujući našoj Dariji Stojnić, njenom tekstu o našem i vašem blogu "SA IZVIĐAČI", koji je objavljen 15. 07. 2007. godine u "Bosanskoj pošti" (izlazi u Norveškoj, a izvrsno je uređuje naš i vaš prijatelj Dževad Tasić), evo prilike da to i ovdje publikujemo. Naša Darija nam je u popratnom pismu napisala i ovo:

"Jučer sam poštom poslala članak, jer mi skener ne radi, a riječ je o onom izviđačkom članku što sam napisala za "Bosansku poštu" i Dževada Tasića. Nisam bila oduševljena jer je članak pun grešaka i rečenice i riječi su ispremetane, i u tom smislu sam i neko popratno pismo, onako ljuta, napisala.
Ali jutros, kada sam ga ponovo pročitala, vidim da nije tako loš, pa me je neraspoloženje prošlo, jer jučer sam imala napad "perfekcionizma", a jutros sam "olabavila" pa mi se ne čini tako lošim. Jer u krajnjoj liniji bitno je da se ta ideja dalje širi a ne da li ima štamparska greška ili ne. Ko god da gleda tako, sitničav je i jadan, sem autora naravno, jer ja imam pravo na autorsku ljutnju.
Idemo dalje, svako daje svoj doprinos kako najbolje zna i umije.
Hvala Dževadu što nam je dao prostor u listu koji se čita u cijelom svijetu, pa makar i sa štamparskim greškama, preživjećemo.
Pozdrav
Darija"


Hvala ti, Darija, mnogo, naravno – već smo preživjeli i to uspješno. Što se perfekcionizma tiče, a i grešaka, vjerovatno je Dževad tada bio na odmoru. Javi nam se opet!

VIM

2 comments:

cober said...

Tvoj prilog kao i napor da afirmišeš ovu vanrednu inicijativu,nesumnjivo nas vrača u ona divna vremena.
osječam potrebu i dužnost da spomenem tvoju mamu Nadu,Pepinu i sve mame i tate koji su se sa nama družili kao sa sebi ravnim i u čijim smo domovima bili uvijek rado vidjeni.Hvala im na tome i pozdravi svima. Cober

Vesko said...

Hvala ti Darija,
Ovo je jos jedan primjer kako se popularise nas blog-blog nasih uspomena-blog nase buducnosti. Hvala i Dzevadu Tasicu za dio njegovog doprinosa. Ocekujemo uskoro da vidimo bar neke fotose iz njegove arhive te da prstici utipkaju koje slovo generaciji.
ViM