Monday 4 November 2013

NEKA OD NAS IZVIĐAČA NAPOKON KRENE NEŠTO LIJEPO

U nekoliko navrata sam u prilozima na blogu ukazivao na nelogičnost situacije u BiH, gdje su se vodeći političari - čast rijetkim izuzetcima - indolentno odnosili prema izviđačkoj organizaciji. Imali ste primjer da pročitate i vidite fotografije gdje su vodeči ljudi iz svijetske politike (bez obzira na oblik vladavine u tim državama: republika ili monarhija) pružali nesebičnu podršku izviđačima - skautima. Upravo iz tih razloga raduje i ovaj tekst a nama samo ostaje da jednostavno kažemo: Bravo za Prijedorčane i Zeničane! Vesko

Enes Suljkanović primio predstavnike izviđača iz Zenice i Prijedora

Ja sam podržao ovaj projekat od samog početka i prisustvovao sam svečanom otvaranju oba kampa na Boračkom jezeru kao i kampa na Mrakovici gdje sam prepoznao da ovakvi projekti mogu da povežu djecu iz oba entiteta i da još bolje upoznaju našu zemlju

Potpredsjednik Republike Srpske Enes Suljkanović danas 04.11.2013. godine u svom Kabinetu primio je predstavnike izviđača iz Zenice i Prijedora gdje su razgovarali o projektu Interetničkog izviđačkog kampa „Stvaramo bolji svijet“ koji su zajedno implementirali ova dva izviđačka odreda. Predstavnici Saveza izviđača opštine Zenica i Odreda izviđača „Dr. Mladen Stojanović“ iz Prijedora izrazili su svoju zahvalnost potpredsjedniku Suljkanoviću na podršci njihovom projektu, ali i želju da im pomogne kako bi se ovaj projekat i dalje nastavio jer je povezao djecu iz oba entiteta gdje su zajednički pokazali djeci iz Regiona kako se može u BiH stvoriti bolji svijet. U znak zahvalnosti predali su potpredsjedniku i određene poklone. SULJKANOVIĆ: Ja sam podržao ovaj projekat od samog početka i prisustvovao sam svečanom otvaranju oba kampa na Boračkom jezeru kao i kampa na Mrakovici gdje sam prepoznao da ovakvi projekti mogu da povežu djecu iz oba entiteta i da još bolje upoznaju našu zemlju. Šaljemo djecu na eskurzije u Španiju, Grčku i neke druge destinacije, a veliki broj djece iz FBiH nisu nikad bili u Banja Luci, Prijedoru, Doboju, Bijeljini, Trebinju ili nekom drugom gradu, a takođe veliki broj djece iz RS nisu bila u Sarajevu, Mostaru, Bihaću, Tuzli i nekim drugim gradovima. Imamo toliko prirodnih ljepota na kojim nam zavidi više od pola planete i jedini mi to ne cijenimo, a upravo ovim projektima omogućavamo da se mladi iz cijele BiH međusobno upoznavaju, ne virtuelno kako to ,na žalost, sada funkcioniše i da ujedno vide prirodne ljepote kojima raspolažemo.
Založiću se kod pojedinih ambasada da se ovaj projekat nastavi  jer je pokazao svoju vrijednost ali i iskrenost ljudi koji su aplicirali. Takođe ću se založiti da razgovaram sa resornim ministrom u Vladi RS kako bi se izviđačke sekcije ponovo uvele u škole, kao što je to bio slučaj nekada. Isto tako ću razgovarati sa nadležnima da se ponovo uvedu jefitinije karte za prevoz za izviđače ali i slične organizacije.

A nama ostaje da se vidi dali će ovaj primjer slijediti i drugi predstavnici vlasti.
Svi vi koji pratite ovaj blog, svoja zapažanja, komentare, prijedloge, tekstove za nove priloge sa fotografijama možete uputiti na slijedeće adrese:
cobertopic@gmail.com  i
vesko939@gmail.com

No comments: