Monday 18 November 2013

DA MALO UZ AKORDE UVJEŽBAMO NEKE IZVIĐAČKE PJESME


EVO PRILIKE DA SE PODSJETIMO NA NEKE MOŽDA ZABORAVLJENE IZVIĐAČKE PJESME.

MNOGO RANIJE STE MOŽDA VIDJELI PRILOGE NA NAŠEM BLOGU ZLATICE NINIĆ-BANOVIĆ KOJA JE MNOGE PJESME OTPJEVALA "U ŽIVO", SA POPRATNIM TEKSTOVIMA. NEKE MOŽDA I ZNATE, BAR ZNATE MELODIJE. KAKO SU MEĐU IZVIĐAČIMA UVIJEK PRISUTNI I MUZIČKI INSTRUMENTI I EVO PRILIKE DA SE UVJEŽBAJU AKORDI ZA DOLE NAVEDENE PJESME.

 

JA ZNAM SVOJ CILJ


 C                    C7        G

Ja znam svoj cilj i put svoj znam

  C                  G           C  C7

ja znam kuda ću poć`,

F                    G                     G7                  C C7

to nije blizu ja to znam al` ja ću ipak doć` – 2x

 

u cilj daleki uperen

 je čvrsto pogled moj

idući k njemu nikada ja neću reći stoj – 2x

 

oj dođ`te druzi složno svi

mi na put ćemo poć`

i uvijek spremni (s pjesmom) sigurno mi k cilju ćemo doć` – 2x

 

 


PLAMEN SE DIŽE


C                          C7              G

Plamen se diže, a iskra sipa

F           C        G          C

i slušaju nas jela i bor

C                     C7             G

dok iz daljine miriše lipa

F                 C      G               C

bratimskih grla čuje se zbor

 

C

doline mile vaše su vode

                  F         G           C

za braću bile najljepši gaj

C

planino mila lučo slobode

                  F      G               C

ti si nam bila zemaljski raj

 

zakunimo se imenom majke

da ćemo bratstvu krčiti put

bratimstvo naše nisu tek bajke

već čelik skovan u borbi ljut

 

nek iskra vrca, a naše vatre

nek pale srca da bukne plam

kliknimo kletvu nek narod satre

svakoga koji nam nanosi sram

 

 

DOBRO JUTRO – tečajska budnica šumske škole SIH-a

C                      G                     C

Dobro jutro kako ste spavali

C                      G                C C7

Dobro jutro jeste li sanjali

F                                  C

Dobro jutro prekinite san

G                     G7                                C

Dobro jutro, po jutru se poznaje dan

 



U ŠUMI POD BOROM

Am

U šumi pod borom, pod vitkim jarbolom

E                      Am   E    Am

šatori se dižu je`n, dva  tri

Am

odred izviđača budi se i jača

E                               Am  E   Am

nastupajmo složno je`n, dva tri

 

C                      Am

pjevaj pjesmu stari druže ti

Dm              G E     Am

koračajmo zajedno sad ...

 
 

ŠTO SE ONO TAMO BIJELI


C                                                  G  G7       C C7

Što se ono tamo bijeli, tamo bijeli u gori x2

 

il` je sunce, il` je mjesec, il` su sjajne zvjezdice x2

 

nit` je sunce nit` je mjesec, nit` su sjajne zvjezdice x2

već se ono tamo bijele izviđački šatori x2

 ako kome što zatreba nek se javi u logor x2

 tamo će mu izviđači prvu pomoć pružiti x2

 to je naša sveta dužnost, to su naši zakoni x2

pomagati svome drugu koji je u nevolji x 2

 
  

LET-LET-LET

 

 

C                  C7          F     G       C C7

Sitni dečko mali Ivo doš`o je u jato                         

C                   C7       F       G       C C7

pita njega vođa jata, što bi htio zlato                         

C7              F

čuo ja sam let, let, let   x2                                   

G         C       C7

vidio igara pet                                                  

C C7             F

poletarci od veselja                                            

G                   C

to je moja želja                                                  

 

dobro Ivo, vođa veli, al` što drugi kažu       

poletarci povikaše da se oni slažu              

poletarci trk u krug  x2                           

viknu vođa stari drug                                       

al to Ivo nije znao                                           

pa je na nos pao                                            

 

nos mu posta crven jako k`o da mu se ruga
            
pa pobježe mali Ivo daleko iz kruga
                       
no za njime let, let, let     x2                              

potrči dječaka pet   
                                           
maramicom nos mu vežu
                                  
pa ga čvrsto stežu                                              
 

dani jure tri su prošla već je Ivo starac 
                    
u krug trči k`o bez duše jer je poletarac                    

smješka mu se prvi let     x2                                

sad je njegov cijeli svijet                                     

marama mu oko vrata                                         

divne boje jata                                                  

 

MI PLANINKE

 

G   C G                          D

Mi planinke, srca vesela

D7                     C   D                G

gremo veselo, kroz kišu i snijeg

G   C   G                         D

usprkos kiši, vjetru, oluji

D         D7  D           D7

vedra čela idemo mi

 

G  C G                                D

i ako cipela, nema džonova

D7                    C          D           G

život vjeruj mi lijep sad može bit

G         C     G           C            D

i ako, ako, ako, to baš nije lako

D         D7   D      D7      C       G

i ako, ako, ako,  to ne može svatko

 


SMOKY-PORIJEČANSKA - NA KAUBOJSKU MELODIJU "Imam konja zvanog..."

C                   G           C          G

 Imam čuna zvanog Smokyja.

C                      C7                     G  G7

 Njime veslam s poriječanima.

C                 G

 Divlje ribe lovim s njim, - X 2

F                          FM

 Pa ga zovem prebrzim.

C                    G                     C G

 Ponosim se ja sa čunom tim.

                                    Jednog dana veslam Smokya,

                                   Oko mene mutna vodica.

                                   Kad na svoju sreću svu – X 2

                                    Spazih jednu planinku,

                                   Što se utapa u tu vodicu.

Pridem bliže, pružim veslo njoj,

Pa je pitam njene čete broj,

Pa je pitam kako je – X 2

Došla usred vode te

Ona kaže kupala se je.

                                   Mene ganu tužan pogled njen.

                                   Povezem je ja sa Smokyjem.

                                   Povezem je u logor, - X 2

                                   Gdje je bio šator moj

                                   I u njemu meki krevet moj.

Dan se svrši, spustila se noć

I ja moram na spavanje poć.

Šator mi je zažniran,  - X 2

U njem planinka sniva san,

A ja moram pred njim čekat dan.
 
 

BRĐANSKA (PLAVO SE NEBO VEĆ MUTI)


Am

Plavo se nebo već muti

Dm                               Am

i šumu zahvaća mrak

Dm                   Am

njišu se srebrene jele – 2x

E                          Am

sjajnoga mjeseca zov, heeeeej...

kroz šumu nazireš tabor

šator do šatora svud

caruje pjesma i šala – 2x

takva je brđanska ćud, heeeej...

na straži brđanin drijema

spreman na svaki je šum

odavno brđane čuva – 2x

on sam i puška mu drug, heeej...

nemamo konfor u šumi

al` prija život nam taj

ljepša je šuma od grada – 2x

pravi zemaljski je raj, heej...

 LOGOR EVO SADA VEĆ SE RUŠI


Logor evo sada već se ruši


I skoro kući ćemo poć

al će od nas svak u svojoj duši

sjećati se njega dan i noć

 

Hajd`mo sad drugovi

logor naš srušiti

dogodine ćemo opet  - x2

novi logor podići

 

Ni godina dana neće proći

čujte šume dragi potoci

a mi ćemo opet k vama doći

krepki zdravi sretni veseli

 

Hajd`mo sad drugovi

logor naš srušiti

dogodine ćemo opet  - x2

novi logor podići 



Pa krenimo sa uvježbavanjem. Još ljepše bi bilo da nam neko pošalje jedan kratki video klip sa jednom od uvježbanih pjesama Mi vas čekamo a ako se ipak odlučite to uraditi vaš prilog pošaljite na ove e mail adrese:
vesko939@gmail.com i
cobertopic@gmail.com 
                        

 
 
 

No comments: