Sunday 31 May 2009

JASNA VINŠBAH IZ KANADE

Dragi prijatelji,

Ja ne znam kako je sa vama – ali ja sam izgradila u sebi "gard" i uopšte ne plačem na ružne stvari – ratna zbivanja, krv, užasi, nepravde… samo stisnem zube i okamenim se… Sad imam drugi problem – plačem za svaku toplu riječ, znake iskrenog prijateljstva, lijepa sjećanja… Cijeli dan sam plakala kad sam pročitala vaš blog, bila baš potresena. Hvala što ste me se sjetili i potrudili se oko mojih malih doprinosa našem bivšem životu. Ako ste u vezi sa Bećkom, puno ga pozdravite, on je svijetli lik iz moje mladosti. Pozdrave upućujem i svim dragim prijateljima – izviđačima i planinkama iz tog vremena.
Žao mi je što naša djeca i unučići nikada neće imati to što smo mi imali – apsolutnu bezbrižnost, radost, svijetlu budućnost.

By the way, moja zastava je još uvijek sa Javorovim listom (Canada) i ja je baš volim. Puno pozdrava i hvala,

Jasna Vinšbah (Filipović)
Zahvaljujemo se Jasni uz poruku da animira sve poznate (u Kanadi i drugim zemljama) da se uključe na naš blog sa svojim prilozima, koje mogu slati na već poznate adrese:

cobertopic@gmail.com

bninzlata@yahoo.com

jovanovicgorana@gmail.com

veskovic@yahoo.com

No comments: