Wednesday 5 March 2008

SLIKE SA VOGLA

Javio sam se ja na naš blog 2. januara ove godine. Poslao sam tada svoje tri slike (crno-bijele), te više kolor fotografija iz zadnjeg perioda. Mislio sam da više nemam svojih crno-bijelih fotografija iz doba kada sam bio izviđač. A onda sam se zainatio da još jednom pregledam sve svoje fotografije. Dugo mi je vremena trebalo, ali isplatilo se. Na moje iznenađenje, našao sam još tri fotografije sa Smotre izviđača Jugoslavije na Bledu. Nakon oficijelnog otvaranja smotre te ostalih takmičarskih zbivanja, našlo se vremena i za slobodne aktivnosti. Jednog predivnog dana napravili smo izlet na Vogel.








































Ako me pamćenje ne vara, na gore navedenim fotosima bili su: Bećir Gribajčević-Bećko, Branko Rip, Vesna Hausler, Hajdar Arifagić, Zlatko Lučić, Gordana Ožegović...

Volio bih kada bi me neko sa ovih fotografija malo pobliže podsjetio na taj dan, a još više kada bismo ostvarili ponovni kontakt.

Vaš Srđan Perović, Ottawa, Kanada.

No comments: