Wednesday 19 March 2008

konačno sam skontala!

Mislila sam se, mislila kako da pišem svoje uspomene, kako da ih poredam, kako da odaberem ono najupečatljivije i možda drugima najinteresantnije. I skontala sam! Igraću se sama sa sobom asocijacija! kažem naglas jedno logorovanje, ili zimovanje, ili akciju i – čega se sjetim, o tome pišem! pa, ne mora sve biti književnost! Još ako imam fotografiju... Uh, tu je posao oko skeniranja, ali organizovaću se. Unaprijed se izvinjavam što ću opet malo o Foči 1956. i malo o Buljaricama 1961, ali moram još malo iako sam o tome već pisala. Onda slijedi Veliki Zaton 1962, Grgurići-Slano 1963, Kulen-Vakuf (valjda se ovako piše) 1964... i tako sve do mog posljednjeg logorovanja na Bledu 197o. Onda slijede zimovanja, od već spominjanog Crepoljskog, kada je formiran klub brđana "Bratstvo" odreda "Slaviša Vajner Čiča" (61?), Pale jedne, Pale druge, Zabrđe, slavni Vlašić, Pale treće (pa i nisam se baš nauživala različitih mjesta za zimovanje), uh, zaboravila sam dva puta divni Bobovac...
Onda akcije (najupečatljivija COT u Dečanima – Kosovo – 1967, III mjesto u Jugi, hej!)... Dakle, uskoro, pa ko voli nek' izvoli, a nije loša shema, ako je još neko u dilemi KAKO. Pusa svima od Muhice (nastaviće se uskoro).

No comments: