Sunday 9 March 2008

KOJA PAUZA? VIRTUALNI MOSTOVI NAS POVEZUJU

Nekoliko posjetilaca bloga nas pita šta se dešava sa blogom? Ništa posebno. I naš Dado Hegenberger, javljajući se iz Kanade, napisao nam je i ovo:

"... pa da idemo redom. Kao prvo i osnovno, kod nas je ove godine rodio snijeg da ne povjeruješ. Nije k'o 2002. i 2003, ali, brate, rodilo. Snijega k'o blata (valja li ova). Stalne radne akcije raščišćavanja količina snijega, a poslije toga rekoveri period, glavni su razlozi nepisanja. Kada završim sa snješkom bijelićem, možeš me da prostiš bez pitanja, a ne da uzmem olovku i pišem. Ako bih u takvom stanju šta napisao, možete slobodno zatvoriti blog. Ili bi ta čitalačka, izviđačka publika izvršila kolektivni harakiri iz solidarnosti sa mnom. Ali, pošto ste mi vas dvoje simpatični, trudiću se u što kraćem roku šta napisati. Samo opet je problem password. Kad mi kaže "taj korisnik je već registrovan", a neće da mi kaže moj password, koji sam zaboravio... Zato ću ja poslati to tebi pa ti vidi. A što se tiče bloga, to ti je vazda tako. Ti nešto počneš, a raja oduševljena. Lupaju te po ramenu dok ga ne slome, a genijalci, vi orite. Ali ne klonite duhom. Možemo mi blogirati i u troje, četvero, šestoro, petn'estoro. Neću sada da vas izgubim kada šaljete tako dobre…"



Ma nije baš tako. Kod nas je, izgleda, već prošla zima, ponegdje na ovoj planeti je i vruće. Javili su nam se mnogi (ali interno). Pišu da će svega biti i za blog. Tako nam je Midhat Buljubašić-Šilja poslao oko 4oo amblema sa raznih smotri ili susreta saveznog, republičkog ili gradskog značaja, te još mnogo toga, uključujući razne diplome, zastavice, značke, kao i fotografije. Piše da su većina (amblema) iz "sehare" našeg Vehbije Đonlagića, čovjeka koji je mnogo toga stvorio. Čak piše da je proslavio zlatni pir sa svojom suprugom. Pa i mi mu od srca čestitamo! A Šilji poručujemo da nam bar za fotografije napiše gdje su i kada nastale, a mi ćemo ih koristiti u nekim narednim prilozima. A onda su stigla još dva iznenađenja. Javila se i Gorana Jovanović (ovo je treći put) sa časnom izviđačkom riječi da će se aktivno uključiti na blog sa prilozima, slikama, komentarima. Piše "da je sav njen život tu". Živi bili pa vidjeli uskoro. Zatim se javila Ankica Kozić, supruga poginulog nam druga Nikole Kozića (i sama je bila član OI"Mladi radnik"), obećavši nam poslati neke stare fotografije. I Tomo Beker iz Pančeva sprema svoje priloge iz davnih dana. Sarajevski izviđači u Beogradu (Zlatica Ninić-Banović, Drago Vuković...) javljaju da, dok savladaju vještine na novokupljenim kompjuterima, slijede i njihova javljanja.

Kako slijede ipak topliji dani, za očekivati je da će nam se i drugi javiti sa svojim prilozima sa putovanja i susretima starih prijatelja, što će samo dati još jedan znak da smo tu, da je naše prijateljstvo ipak nešto što je najljepše.

Doviđenja u novim prilozima.
Minkica i Vesko

No comments: