Wednesday 19 March 2008

POZDRAV IZ SARAJEVA

Dragi moji – svi skupa,

Ugledala sam sa kćerkom vaš i naš blog na internetu. Prvo smo se iznenadile a onda ga polagano čitale, od početka do kraja. Kada smo ugledale i slike našeg Nikole, briznule smo u plač. Nažalost, poginuo je '93 godine na Žuči. Znamo da ga se mnogi sjećaju jer je bio i ostao do kraja života 100% izviđač, svog i našeg odreda "Mladi radnik", izviđač Sarajeva kome su izviđači bili i ostali u srcu. Šaljem vam nekoliko slika koje će vas podsjetiti na njega.

Na prvoj su:

Stoje: Nikola i tri izviđača (ne znam im imena) a čuče Damir Dugonjić i Dragan Bulajić.

Na ovom fotosu se vide naš Nikola i Damir Dugonjić kako polažu vještarstvo "Prve pomoći".


Na narednom snimku su Nikola, Dragan Jakovljević-Boban i Drago Vuković. Valjda će se u nekom komentaru Drago Vuković sjetiti gdje je to bilo.


I na zadnjem od fotosa je Nikola a u pozadini Vesko, koji ga je pratio na jedno takmičenje.


Za one koji me ne znaju, ja sam Ankica (supruga pok. Nikole) djevojački Ujević, pa vas sa našom kćerkom Sanjom sve skupa pozdravljam,

Ankica Kozić

No comments: