Thursday 10 May 2007

ZLATANOVO PISMO

Dragi prijatelji,
Dobio sam danas e-mail, kao i isprintane stranice bloga, pa sam odmah uzeo da vam odgovorim tj. napišem ovo pismo. Toliko me je dirnulo da, dok sam ga čitao, stalno sam plakao i od uzbuđenja se pobojao da ne dobijem opet udar jer mi je pritisak jako skočio. Uzeo sam tabletu za smirenje i evo vam pišem. Kao što znate sve o meni i mojoj bolesti i kako vas je Zoran obavijestio, ne bih vas više zamarao, samo da vam pojasnim neke stvari.
Kao prvo vama i svim koji se jave za ovaj plemeniti podvig želim sve najbolje u životu, a najviše zdravlja. Kad imate zdravlje, onda vas svako želi i poznaje, a kad oboliš, onda nikome nisi interesantan. Svako negdje žuri i nema vremena da te upita kako si, a kamoli da ti nešto pomogne. Takva je baš u Sarajevu situacija. Poslijeratna finansijska situacija ovdje je jako loša, tako da se izviđači nisu ni oglasili. Možda je i razlog još jedan. Došli novi ljudi, tj. rukovodstvo, koje nije upoznato u starije izviđače. No nema veze, samo treba znati da niko ne zna šta ga u životu čeka i da ne treba ljude zaboravljati, a pogotovo one koji su nekad pomagali na bilo koji način.
Da pojedinačno ne imenujem, jako sam zahvalan za lijepu riječ, a kamoli za pomoć, te vam se od srca zahvaljujem.
Sa Zoranom sam se dogovorio da otvorim račun kod Raiffeisen banke pa Vam šaljem podatke:

SWIFT-kod RZBABA2S
RAIFFEISEN BANK
D.D. BiH
Žiro-račun banke: 1610000000000011
Broj štednog računa: 190026901-8

Svim izviđačima ko pita za mene

Z-D-R-A-V-O, ZDRAVO, ZDRAVO, ZDRAVO!!!

ZLATKO LUČIĆ

1 comment:

Snježana said...

Odgovor Zlatanu-cao Snjezana ovdje
htjela sam ti reci da u posljednje vrijeme puno razmisljam o nasem druzenju davnih godina u sarajevu.Jest da smo mi bili mala raja ali druzenje je bilo krasno.Nikada ne bih mogla zaboraviti ljubav i brigu koju si nam poklanjao apsolutno na svakom koraku.Zelim ti da se oporavis koliko je to moguce.Vjeruj mi poznat mi je osjecaj kada si radi bolesti sam i napusten.Zato moras biti jak.Ti si uvijek bio dobar covjek,bar te ja takvog pamtim.
Imam i neke nase zajednicke slike koje mi je poslala Goga pa ako imas neki mail da ti ih pošaljem.Jos jednom zelim ti sve najbolje i drzim ti palceve za uspjesnu operaciju.
Snjezana Mahmutovic