Monday 14 May 2007

BEOGRADSKI POZDRAV SARAJEVSKIM IZVIĐAČIMA


Dragi Veskovići, vjerujem da ćete imati razumijeva-
nje za mladog penzionera, koji ima
"dvicu" iz novih tehnologija. Ipak, bolje ikada nego nikada.
Žao mi je što se nijesmo vidjeli u Sarajevu, gdje sam namjenski bio u obilasku Arhiva BiH, Zemaljskog i Istorijskog muzeja, Zavoda za zaštitu spomenika kulture, te drugih ustanova, jer pišem jednu knjigu.

Što se tiče sajta, svaka čast na ideji, a sa realizacijom samo naprijed! S nostalgijom sam pogledao fotke, obradovao se i podsjetio nekih dragih imena i likova, koji nažalost, protokom vremena, padaju u zaborav, što se vidi i iz potpisa ispod slika, gdje se ne sjećam nekih imena. Ipak, ja sam već skoro 30 g. odvojen od Sarajeva i posebno izviđačkog društva. Vašem / našem sajtu se posebno obradovao moj otac, Ratko Todović, dugogogodišnji starješina našeg odreda (“Boriša Kovačević” – opaska V. V.), koji danas kao 85-godišnjak pozdravlja sve izviđače Sarajeva. Očekujem da će se i drugi javiti i proširiti fototeku, ali i obnoviti sjećanja na mladost i lijepo provedeno vrijeme. I od nas slijedi mnoštvo fotosa te pisanog materijala.

Želim vam svima svako dobro, posebno i uspjeh i zdravlje.
Mišo Todović s porodicom.

No comments: