Monday 14 May 2007

POLETARCI IZ SARAJEVA






Tradicio-
nalno takmičenje poletaraca u Mostaru pod nazivom
"Vesela olimpijada" organizirano je i ove godine 21. 04. 2007. Ekipa našeg odreda je pokazala svoje vještine, spretnost i, naravno, lijepo ponašanje. Vratili su se puni divnih utisaka, novih prijateljstava i spremaju se za sljedeće takmičenje, koje će se održati u Konjicu.
Odred "Prvi dobrinjski" broji oko 100 članova, i to učenika O. Š. "Osman Nuri Hadžić" sa Dobrinje, kao i srednjoškolaca i studenata. Svi "stariji" su bivši učenici te skole. Načelnik odreda je Selma Keskić, učenica II razreda Prve gimnazije, a u organizaciji od svoje osme godine. Ja sam starješina odreda i jako sam ponosna na svoj rad i rad "mojih" izviđača.
Statutom je regulisana boja uniformi, odnosno data je mogućnost izbora boje, pa smo mi odabrali crvenu, za koju mislimo da je vrlo zanimljiva i lijepa.
S obzirom da nemamo ekonomat, snalazimo se kupujući obične crvene košulje, koje koristimo kao uniforme.
Slijedi takmičenje u Konjicu, pa i sljedeći članak za blog.
Pozdrav svima, ma gdje bili.
Emira Kršlak

No comments: