Friday 25 March 2011

JAVIO SE I SATKO

.
Moram priznati da odavno nisam otvarao naš blog. I otvorih ga nedavno, a suze samo što mi nisu navrle. Sjetih se dana kada sam skupa sa bratom bio izviđač OI “Boriša Kovačević”, sjetih se mnogo toga. Mogao bih dosta toga napisati, ali sam za pisanje lijen, vjerujte mi. Naše fotografije nestale su bez traga tokom ratnih zbivanja na Grbavici. A često se pitam gdje su moji drugari Duka, Mića, Brkovići, Jadranko Torkas… i mnogi drugi sa kojima sam djelio naše izviđko doba.

Nakon rata, skupa sa svojom porodicom radio sam i još uvijek radim kao skaut i, moram reći, svakog dana napredujemo. Skupa radimo u odredima „Bosna 96” i „Prvi dobrinjski”, ne samo moja supruga Dina i svastika Emira (nekada su ih zvali sestre Kesler), već i naša djeca (Dunja i Sanjin), koji danas već rukovode odredom. Da ovo moje javljanje ne bi bilo prazno bez fotografija, šaljem vam neke snimke iz novijeg doba.


Naša Dunja sa malim Illanom sijeku rođendansku tortu

Prva smotra izviđača Federacije – Boračko jezero 2001. g.

Uspomena sa taborovanja 2002. godine


Evo i fotografija sa marša koji je održan u novembru 2009. u organizaciji JOB-a (Jedinstvena organizacija boraca ovog rata), SUBNOAR onog rata Novo Sarajevo i izviđača Kantona Sarajevo, a nosioci organizacije su odredi "Bosna 96" i "Prvi dobrinjski”, koji su i najmasovniji.


Ja sam, kao i uvijek, sa druge strane aparata ili kamere, pa me najčešće nema na snimcima.


Sve vas od srca pozdravljam,


Sahudin-Satko Fazlić

No comments: