Friday 26 November 2010

KAKO POPRAVITI STARE FOTOGRAFIJE


Prvo, veliko hvala Milici, mlađoj planinki iz zajedničkog nam odreda, "Boriša Kovačević": pronašla je tri nove slike, koje su objavljene 8. novembra na našem blogu. One su negde čučale nekoliko decenija. Pregazilo ih vreme, a i tehnika, ali su nam čuvale uspomene.
Mi smo naučili kako te slike da "podmladimo".
Pre nekoliko dana smo se sastali u jednoj kafani, na malom ćaskanju. Neću vam odati tajnu, o tome ćemo tek pisati.
Milica mi je tada dala jednu malu, staru sličicu, koju izgleda niko drugi nije imao.
Objavljujem njene tri verzije, da vidite kakvu je transformaciju doživela.
..
.
Milica je sliku pronašla, ja sam je skenirala, a ono najvažnije, dušu joj je vratio Srđan Perović, takođe "Borišin" izviđač.
.

Ovo pišem, zapravo dodajem, na naš stari poziv i molbu da nam pošaljete stare slike iz izviđačkih albuma, da ih vratimo iz zaborava, ovde, na našem blogu.
Staru, oštećenu sliku možete poslati meni ili bilo kome iz uredništva bloga. Ako dobijem sliku, mogu je ja skenirati, a ako to radi neko drugi, mora biti skenirana sama u velikoj rezoluciji. Mi ćemo je proslediti Srđanu i čak i najstarija slika će se podmladiti.
Pogledajte slike objavljene pre tri, četiri godine i ovu koju danas objavljujem!
SVE SMO BOLJI I BOLJI!


Z D R A V O,
Zlatica Ninić (Banović)

No comments: