Wednesday 23 June 2010

MIRALEM NAM SE JAVIO


Možda ste pogledali prilog na blogu “Evo me u Sarajevu” – III dio, u kome je opisan i susret sa Miralemom Kruškićem (ako niste, pogledajte prilog objavljen 9. juna 2010.).
Miralem nam se javio, a njegov kratki prilog objavljujemo u cijelosti.

U sumornoj beha svakodnevnici nađu se ponekad i lijepi trenuci. Jedan od njih je i moj nedavni susret sa Veskom u prostorijama KUD-a “Lola” u Sarajevu. Stigao je kao iz neke bajke i vratio me u nekadašnju moju stvarnost, koju i dalje duboko nosim u sebi. Bilo je to vrijeme bezbrižne i sretne mladosti skupljene u najljepšoj organizaciji izviđača. Izleti, logorovanja, smotre, izviđačke škole… Od načelnika dobojskog odreda pa do instruktora u Savezu izviđača BiH. Sa radošću i sjetom, kao u nekom dugometražnom filmu, ređaju se u mojim mislima: Blatnica, Maoča, Boračko jezero… druženja i novi prijatelji. A onda, život nas je spojio i u istoj, kako se to danas moderno kaže, kompaniji Radio-televiziji. Dođe i prođe rat, ali, na sreću, ne odnese lijepa sjećanja na dane kad nam je bilo lijepo, naljepše. Stare požutjele fotografije nestaše u vihoru rata. Neki ružni ljudi uzeše mi drage trenutke zabilježene na fotografijama, a bilo bi tako lijepo da ovu moju priču ilustrujem nekom od njih.
Hvala vam za svaku toplu riječ zabilježenu u ovom blogu, neka mladi vide šta znači biti član izviđačke organizacije, koja čovjeka čini čovjekom.

Obraćam se sa molbom svim izviđačima, a posebno dobojskim i sarajevskim, da, ukoliko u svojim albumima imaju i neke moje/naše fotografije, da ih proslijede na moju e-mail adresu:

miratkruskic@yahoo.com;

ili na bilo koju adresu našeg bloga.
Sve vas srdačno pozdravljam, vaš
Miralem Kruškić

No comments: