Wednesday 9 June 2010

EVO ME U SARAJEVU – 3. DIO

Kakvog li iznenađenja! Proslavljajući jednu od jubilarnih godišnjica mature u KUD "Lola" u Novom Sarajevu, sreo sam svog dragog prijatelja, nekada i radnog kolegu iz iste organizacije.
Znam da ćete ga odmah prepoznati.

Miralem Kruškić

Dugogodišnji izviđač u Doboju i Sarajevu, poznati izvođač i doajen zabavne muzike, poznat širom BiH i izvan nje, rekao mi je da su mu prijatelji skrenuli pažnju na naš blog, gdje se spominje i njegovo ime (potraži prilog o dobojskim izviđačima). Obradovan našim zajedničkim susretom, napomenuo je da je svoje najljepše dane mladosti proveo u izviđačima i "Loli". Rekao mi je da će prekopati svoju arhivu fotografija, pokušati pronaći neke fotografije te napisati prilog za blog.
U jedno sam siguran. Njegovom javljanju će se obradovati njegova generacija dobojskih i sarajevskih izviđača, a, vjerujem, i vi skupa sa mnom.

Vesko


No comments: