Wednesday 9 June 2010

EVO ME U SARAJEVU – 2. DIO

Prvi susret

Susret sa starim izviđačkim prijateljima za mene je kao relikvija. Dohvatio sam se telefona i u tili čas se čuo i dogovorio za jedan, dva skupa sa dragim ljudima. Našli smo se u slastičarni "Palma". U prijatnom ćaskanju, podsjećajući se vremena koja su za nama, vrijeme je letjelo kao ludo. Spominjali smo sve koje znamo (i tebe koji/a čitaš ovo!), prisjećali se zajedničkih dogodovština sa raznih izviđačkih manifestacija. Prisutni su bili: Vahida Mičijević, Miroslav Topić, Nedžad Dizdarević, Emir Omanović, Muntaz Ljumić (zvani Aco) i ja.


Vodoskok pred "Palmom"


Nećko, Vesko, Vahida, Cober

Vahida i Muntaz (šta li joj je šapnuo?)


Vahida, Cober i Emir (koji bez prestanka valja viceve)


Opet zajedno: Nećko i Vesko



Ne skida osmijeh (svaka čast!)


Drugi susret

Zbog zauzetosti (poslovnih ili privatnih), drugu grupu dragih prijatelja nađoh u Restoranu "Marijin dvor" kod popularnog Solde. Ovog puta susret nakon 4 godine imao sam sa Bećkom, Šiljom, Coberom i Emirom. Nisam uspio stupiti u kontakt sa Alijom Preljevićem, Vesnom Hausler, Brankom Parlom, te drugim meni dragim prijateljima. Definitivno obećavam da ću idući dolazak prvo posvetiti njima.


Na okupu opet zajedno (s lijeva na desno: Cober, Šilja, Bećko, Vesko i Emir)


U prijatnom ambijentu, okruženi akvarelima poznatih ličnosti Sarajeva, razgovarali smo najviše o aktivnosti novog odreda te o narednim prilozima koji će se pojaviti na blogu.

Sreo sam i njih:



Ovo je sa desne strane Fite. Izviđač OI "Slaviša Vajner Čiča". Znam da se zove Miodrag ali sam mu prezime zaboravio. Pozdravlja sve društvo širom planete, a sam je najavio slanje svojih starih fotografija za blog. Uzdamo se u Cobera, pa hajde da vidimo koliko drži do riječi.

Posebno iznenađenje bio je susret sa Rankom Šuman – udatom Đajić, nekadašnjom planinkom OI "Mustafa Dovadžija". Pa, ljudi moji, ona još čuva svoju uniformu spakovanu u celofan. Njen prilog slijedi.



.
Asim Abdurahmanović, Vesna Dugonjić, Emir Omanović i ja osvježili smo uspomene na našu nekada intenzivnu saradnju u OI "Boriša Kovačević". Kako se vidi, obnova sjećanja protekla je "u radnoj i konstruktivnoj atmosferi" (riječi našeg političara Emira Omanovića).




Veoma drag susret bio je i sa Muzaferom Osmanagićem-Agom. Ovaj legendarni izviđač, uspješni privrednik, obećao je svoj poseban prilog za blog (niko ga nije nagovarao). Kaže: "Biće nešto uskoro i od mene." Pozdravlja sve kojima izviđači nešto znače u životu.

Za ovaj put (koliko god boravio u Sarajevu), znajte da mi je bilo lijepo, da sam napunjenih baterija se vratio svome domu. Ali ja jedva čekam idući posjet svom voljenom gradu, svojim prijateljima koji mi izuzetno znače i zauzimaju posebno mjesto u mom srcu.

Vesko Vesković

No comments: