Friday 3 April 2009

HAJDE DA ZAPJEVAMO !

.Evo još jedna pesma koju smo i mi pevali, a pevaju je i neki novi klinci.
PLAVO SE NEBO VEĆ MUTI – BRĐANSKA HIMNA
I
Plavo se nebo već muti,
Šumu već zahvata noć,
Njišu se srebrne jele,
Sjajnoga meseca moć.
He-ej, njišu se srebrne jele,
Sjajnoga meseca moć.
II
Kroz šumu nazireš tabor,
Šator do šatora svud,
Čuju se pesma i šala,
Takva je brđanska ćud.
He-ej, čuju se pesma i šala,
Takva je brđanska ćud.
III
Stražar u senci nam drema,
Spreman na svaki je šum,
Predano brđane čuva,
On sam, tabor i drum.
He-ej, predano brđane čuva,
On sam, tabor i drum.
IV
Nemamo konfor u šumi,
Al' prija nam život taj,
Lepša je šuma od grada,
Pravi zemaljski je raj.
He-ej, lepša je šuma od grada,
Pravi zemaljski je raj.
V
Tri puta drugovi zdravo,
Jednom smo morali poć,
Još jedno leto je prošlo,
Ovo je poslednja noć.
He-ej, još jedno leto je prošlo,
Ovo je poslednja noć.
VI
Naša kolona se kreće,
Znači da svemu je kraj,
Još samo suza u oku,
Značiće naš oproštaj.
He-ej, još samo suza u oku,
Značiće naš oproštaj.
.

Snimila sam samo dve strofe, ali dovoljno je da se podsetimo ove lepe pesme. Ne zamerite što nije bolje, ja sam samo amater.
A sada, ZAPEVAJMO!

Pojačajte zvučnike!

..........

.

No comments: