Thursday 8 January 2009

JAVIO SE I NAŠ TROKO


Juhu! Ja se zovem Troko, to mi je izviđačko ime. Sretan sam što postoji ovaj blog i što ste iščeprkali uspomene iz svojih glava. Istina je da navratim ponekad, ne pretjerano često, vjerujte, nemam baš mnogo vremena, a i ono što prividno imam nije više moje vlasništvo. Čudno je to u mom poslu; potrošiš gotovo cijeli život da postaneš popularan i svima znan (to omogućava veći broj angažovanja i veće honorare), a onda, kada dođeš u neke zrelije godine, pokušavaš pobjeći od javnosti i zavući se negdje sa svojim uspomenama. Još uvijek mi treba više od sat vremena da od Vječne vatre dođem do čaršije, iako veliki broj onih koje znam više nećete sresti u Sarajevu, a neke ni prije onog svijeta.

Mislim da je ova slika sa Fruške Gore ( kod manastira Hopovo), lijevo stoji Mirsad Zorabdić-Mimi, desno Mladen Jeličić-Troko, a čuči Damir Kulenović-Dašo, sve članovi odreda "MILJENKO CVITKOVIĆ".

Sad amandman na Goranin post o Buljaricama 1961;
nisam bio u kazni zbog tuče, nego zbog spravljanja smrdljivog koktela koji sam stavio u Viktorov (Rus) šator, zbog ljubomore. Naime, silno mi se sviđala Edina, a Rus se stalno motao oko nje, čak je ulazila u njegov šator i tamo se smijala (možete misliti kako mi je bilo). Ja sam u konzervu od paštete stavio neke školjke, malog morskog ježa, jednog račića i malo morske vode. Ovaj čarobni koktel nije bio namijenjen prehrani, nego se do te mjere usmrdio da je taj smrad bio za ne izdržati. Prosuo sam smrdljivu smjesu po šatoru i tlu, bilo je bez tragova, a smrdilo je da se nije moglo ostati u šatoru. Nakon mog priznanja i primjerene kazne, napustio me je interes za eksperimentalnu hemiju.
Moja sestra Jadranka – Maca, također planinka, živi u San Diegu i postala je baka, a uskoro će biti bogatija za još dva unučeta. Ja sam više u Pisi nego u Sarajevu, ovdje mi se liječi kćer, dobila je bubreg, sada čekamo na transplantaciju pankreasa.

Pozdrav svima koji su se makar očešali o izviđačku organizaciju – to su bila vremena ! Poseban naramak poljubaca teti Zvjezdani, još se sjećam njenog prelijepog osmijeha.

Cmok-trok, Troko

1 comment:

Vesko said...

Bas je lijepo sto si se javio. Zelim ti sve najbolje za tvoju djevojcicu i sve tvoje. Minkica (Bilic)-Veskovic. A Vesko ti porucuje da se jos ponekda oceses na ovim stranicama.