Friday 30 January 2009

PEVAĆU IZVIĐAČKE PESME SA 300 IZVIĐAČA


Da ne dobijem i ja žuti karton, evo da se ''izvadim''.
Prvo da pomognem mom drugu iz ''Boriše'', Emiru. Onaj broj 44 izgleda strašno kada ga neko drugi napiše. Dobro se ičega sećamo. Svaka ti čast! Da nema ovih pečata, dnevnika, slika, dobar deo naše mladosti otišao bi u zaborav, bespovratno. Ovaj izlet si tako detaljno opisao, a ja dodajem samo još ovaj pečat. Neka se nađe.








A sada opravdanje. U subotu imam jednu pravu izviđačku akciju, takmičenje, ''IZVIĐAČI PEVAJU''. Kao stari izviđač, dobila sam zadatak da sašijem marame namenjene ovom raspevanom druženju. Bila sam i prošle godine. Mladi izviđači pevaju pesme koje smo i mi pevali, a i mnogo novih. Kada se spusti zavesa na ovom takmičenju, imaću dovoljno materijala za novu rubriku na našem blogu. Verujem da će vam se svideti i da ćete mi se pridružiti.




Ovo su prošlogodišnji pobednici.

Pozdrav, Zlatica

No comments: