Wednesday 7 January 2009

DA I JA DODAM – Nebojša Dukić


Baš si ovo lijepo napisala, Cico, da mi je bilo milina čitati. Ipak moram malo da ispravim neke navode, a kao prvo da kažem da ni jedan izviđač ne bi bio u stanju da da kordinate Grbavice jer je ona poznata i na stranim fakultetima i primjer je kako ne treba da se gradi neko naselje. Odrastao sam na Grbavici, ali nikada nisam znao gdje je koji broj Lenjinove jer su brojevi bili nepravilno raspoređeni iz razloga što je ulica pravila krug. Što se tiče tačne lokacije kluba, i tu si pogriješila, jer je klub bio na broju 105, tačno iznad moga stana (znate da sam stanovao na 5-tom a Feketije na 4-tom spratu). U mome stanu je bilo dosta bučno i čulo se lupanje iz kluba, ali moji roditelji su uvijek govorili da je bolje da smo tu, pa i ako lupa, već da smo na ulici. Drugo, možda bi oni i dan-danas bildali da nisu htjeli da nam oduzmu prostorije. Tada smo se obratili Odredu „B. Kovačević”, tačnije članovima kluba "Mladost", i kolektivno prešli u Odred i tako spasili prostorije. Prije toga smo samo Stevica i ja bili članovi odreda. Jedno vrijeme su postojala dva kluba brdjana, "Mladost" i "Yeti" ("Faraoni"). Onda je došlo do jedne velike čistke u oba kluba i napravljen je jedan, i zadržan je naziv "Mladost". Bio je to možda najbolji klub brđana ikada. Klub je odlično vodio Dragan Bulajić, koji je bio predsjednik kluba. Ja sam ostao u njemu do raspada i smjene generacija u "Boriši". Mladostovci su se povukli, ostali su jedno vreme čika Ratko Todović, Drago Vuković i Vlado Tkač, ali su i oni prestali da rade u odredu i ostao sam sam iz te generacije. Došli su novi izviđači , koji su uglavnom bili koncentrisani u neboderima u Lenjinovoj 8, 8A, 10 i 10A (čini mi se da su to brojevi), i to braća Braco i Satko Fazlinović, Tana, Mica, Brko, Gico, Ivek i Kole i mnogi mladi izviđači; odred smo uspješno obnovili i vodili godinama.
Uf, ovo je malo previše za komentar, a slike još nisam skenirao da stavim post, a mnogi znaju da sam iz SH imao dva samo zato što je profesorica mrzila da ispravlja kečeve pa nam je davala dvojke svima.
Zasad toliko,
Duka

No comments: