Monday 17 November 2008

ASOCIJACIJE NA ASOCIJACIJE – MIA KORDIĆ KAŽE...


BOBOVAC

Planinke na mjestu voljno! (s lijeva na desno) Ljilja Kabiljo, Nada Barbarić, ?, Aida Kotlo, Goranka Mirić, Rusmira Čamo, ? i Mia Kordić

Juke Box – Roy Orbinson – ’Pretty Woman’ – tipka F9 – uz koji se plesao novi ples medison. Ne znam ko nas je učio, ali nas je dobro naučio jer ja ga se još uvijek sjećam. Sjećam se da je kod plesa bilo obavezno uvaljivanje neke jadne, otrcane metle.

Gvardo – ne samo da je dobio nadimak Gvardo nakon posjete samostanu Kraljeva Sutjeska (skraćeno od Gvardijan), nego je pred svaki ručak izgovarao molitvu koju smo morali svi ponavljati, a koja je glasila ‘Core fike rama-sero, bo-lero, kaba-lero, ame zige baga taga ceri upu jedi supu, ceri ompir jedi krompir, ceri eso jedi meso (e toga je bilo malo rjeđe).

Aga – ja se ne sjećam Agadir, ali se sjećam da smo ga zvali Mister Ten San po prvoj ‘otmenoj’ kremi za lice roza boje koja se pojavila u tubi (za razliku ‘Solee’ i ‘Nivee’ u limenim kutijama), a koju je on masovno koristio prije spuštanja na skijama niz padinu (brat, bratu ne dužu od 20 m). Mislim da je on jedini (osim, možda, Zlatana Lučića) tada imao skije i znam da mi je izgledao vrlo šik i otmeno.

Goga Ribizla – slomila nogu prilikom takmičenja u sankanju , jer su naše sanke (ja i ona bile ekipa) sletjele niz neki nasip. Odveli je u Kakanj, gdje su joj stavili gips i do kraja zimovanja je išla za čizmom. Da bi joj bilo lakše, Zlatan joj je pjevao uz gitaru.

Čvoka (Nenad Jovanović) svirao harmoniku, a Ljilja Topić, Coberova sestra, uzdisala naglas.

---------------------------Aida Kotlo i Ljilja Topić


ZABRĐE - Sjećam se uzbune u gluho doba noći. Kao, dom gori, hitna evakuacija. Skači iz kreveta, oblači španerice i onako na pidžamu vindjaku, vunene čarape (mokre od prethodnog dana) i gojzerice, pa k'o bez duše napolje ispred doma na zborno mjesto. Sjećam se da je Gogo Marjanović izletio u pidžami, a napolju –10. Još se sjećam da je bila moda da se na leđima spuštamo nizbrdo po snijegu pošto su se novootkrivene vindjake od šuškavca idealno klizale po snijegu. A moja nova sa dva lica (koja novina), jako pristigla u paketu od moje rodice iz Amerike. Niko k'o ja!

PALE – Sjećam se kako smo bili očarani novim izgledom Doma izviđača, koji je adaptiran po projektu bračnog para Cindrić. Divni dugi drveni stolovi u sredini sa stolicama na kojima je bio izrezbaren izviđački znak, sa strane kao male niše, u kojima su vodovi mogli održavati svoje aktivnosti, zidani kamin u vrhu sale, oko koga su se svi skupljali uveče na pjesmu.

Gorna i Mia – nerazdvojne prijateljice (nekada i sada) na zimovanju na Palama

Osmatračnica na Palama: (odozdo na gore) Zvjezdana sa Nevenom, Ranka Šipka, Gorana, Sanela, Emica i ??, Mila Šehagić i Gina Kabiljo

Sjećam se da sam na jednom od zimovanja na Palama (tada sam već bila u gimnaziji) bila načelnik zimovanja (koja čast!) i da sam bilo toliko ‘popularna’ da su mi u ‘žurauški’ na kraju zimovanja spjevali sljedeći stih: ‘Načelnica naša Mia, u sobi je zovu zmija, baš je neko grozno dijete, stalno gleda pod krevete’. To je nastalo kao posljedice moje temeljne smotre soba ujutro, kada bih obavezno podvirila pod krevet da vidim da li je soba tipa ‘spolja gladac, a unutra jadac’, ili je spremljena kako valja. Joj, jesam bila mlada i pedantna. Ne daj bože da sad neko podviri pod moj krevet!

Mia

No comments: