Sunday 3 August 2008

SUSRET IZVIĐAČA VETERANA – BORAČKO JEZERO


Dragi moji,
kao što
sam obećao, šaljem svježe snimke odmah po mom dolasku u Sarajevo.
Danas je
(02.08.2008) po četvrti put održan susret izviđača veterana Odreda izviđača “Neretva” Konjic, koji je nastao iz poznatog odreda izviđača “Maksim Kujundžić”. Na susretu se okupilo oko osamdeset izviđača veterana iz Konjica, Sarajeva, Mostara, Zenice i iz mnogih zemalja širom svijeta gdje sada žive naši izviđači. Medju prisutnima su bili : Aljo, Bećko, Kićo, Šilja, Šona, Ale, Pela, Hari, Parla, Mirza Jarić i mnogi drugi. Mnoga imena i ne upisah, pa neka mi ne zamjere.
Ovo je postalo već tradicionalno okupljanje svake prve subote u avgustu mjesecu na terenu logorišta konjičkih izviđača.
Dan je bio izuzetno lijep, topao, kao što je bilo cjelodnevno toplo i razdragano druženje svih prisutnih izviđača veterana, naravno uz pridržavanje dnevne zapovijesti. Dizala se i zastava, zajedno ručao izviđački pasulj, a završeno uz izviđačku pjesmu i roštilj i obećanje da ćemo se opet okupiti na istom mjestu i naredne godine.


Logor konjičkih izviđača na Boračkom jezeru


Veterani se spremaju za zbor














Alija Melez-Aljo i ---------------------
Bećir Gribajčević-Bećko













Alija Peljević-Karanfil ---------------------Veterani u stroju

Krsto Laganin i Mira Gribajčević

Jakiša Stanišić i Hajdar Arifhodžić

Bisa, Vesna i Hari

Šaljem ove snimke, pa se nadam da sam bar malo izbrisao minuse koje sam zaradio ne šaljući priloge za blog. Cijeli dan sam dijelio adrese bloga i pozivao na saradnju.

Uz nas pozdrav Z- D- R- A- V- O, zdravo, zdravo, zdravo!
Odoh sada spavati jer je sada 02.39 sati dana
03.08.08.

Branko Parla

No comments: