Saturday 23 August 2008

IZVIĐAČKI VREMEPLOV

U više navrata tražio sam na “Google”-u ime Borisa Lešnika, bar kako ja znam, osnivača izviđačke organizacije u Jugoslaviji. Ljudi koji nose isto ime i prezime zaista ima mnogo. Najviše u Sloveniji. Čak sam i neke telefonski kontaktirao, ali, nažalost, nisam našao Borisa Lešnika kojeg sam tražio. Treba biti iskren i reći da na više izviđačkih sajtova (raznih odreda ili saveza-udruga) nailazio sam na podatke da je “izviđačka organizacija u Hrvatskoj” formirana 1950. godine, te da su je osnovali Danko Oblak, Kamilo Ferenčak i Boris Lešnik, uz kratak opis da je organizacija nastala ujesen iste godine u tadašnjoj XI sedmogodišnjoj školi u Harambašićevoj ulici, današnja općina Maksimir.
Ko je bio Boris Lešnik? Kažu, oficir JNA. Gdje je on? Zadnju informaciju imamo da je bio prisutan proslavi 40 godina postojanja izviđačke organizacije. Da li je živ i, ako jeste, gdje živi?
Na ta pitanja nisam našao odgovor (bar zasada).
A nakon nekog vremena, naš saradnik bloga Midhat Buljubašić-Šilja iz Sarajeva poslao nam je zaista vrijedne podatke koji su zabilježeni u izviđačkim novinama pod naslovom “Izviđački vremeplov”. Evo prilike da ih vidite i vi.



Zamolili bismo sve naše članove, pogotovo sve one iz starije generacije, sve one koji su sa njim sarađivali ili kontaktirali, da nam se jave. Bio bi to još jedan poduhvat u sjećanju na čovjeka koji je i bio idejni i stvarni osnivač naše organizacije. Toliko je sigurno zaslužio.

1 comment:

Unknown said...

Odgovor:

http://scoutpark.net/novosti/preminuo-g-boris-lesnik/page/393/

https://www.geni.com/people/Boris-Lešnik/6000000047599558100