Monday 11 August 2008

BILO KUDA IZVIĐAČI SVUDA


Ove godine ‘brčkanje’ na Jadranu je palo u Njivicama kraj Herceg-Novog, gdje nam je domaćin bio niko drugi do Dragan Cikota, brat Ubavke Cikote (oboje među prvim sarajevskim izviđačima). Njih dvoje imaju divnu kuću na samom moru. Prije nego sam otišla više sam znala o Ubavki nego o Draganu. Njegovo ime sam slučajno vidjela na ovom blogu u onom spisku iz arhiva Slavka Butine, gdje sam vidjela da je Dragan neke davne 50 i neke prešao iz voda, čini mi se ‘Jelen’, u vod ‘Golub’. A, ha! Sad ću ga iznenaditi kada dođem i spomenem izviđače i šta nas veže. Naime, do ove godine Dragan i ja se nismo poznavali.



------------------------------------( Dragan i Mia )

Nakon formalnog upoznavanja rekoh onako usput: “A tako se seljakalo iz voda u vod! ‘Jelen’ nije bio dobar pa se otišlo u ‘Galeb’ (ja sam mislila da je ono Golub bilo štamparska greška i da se vod vjerovatno zvao ‘Galeb’). Ako sam mislila da Dragan neće imati pojma o čemu ja to, malo sam se prevarila. Odgovor stiže kao iz topa: “Vod se zvao ‘Golub’, a razlog što sam prešao je što su me postavili za vodnika voda. A usput da ti kažem da je moja četa ‘Gavrilo Princip’, čiji sam bio načelnik, prva proglašena za partizansku četu na smotri na Palama nekih davnih godina. Kod kuće (što je u BGD) imam popriličnu arhivu.” Kad to čuh, kao pravi bloger odmah mu izmamih obećanje da će, čim dođe natrag (Dragan je u penziji i vrijeme dijeli izmedju Njivica i Beograda), zakopati po kutijama i javiti nam se sa dragocjenim prilozima. Kako je on profesor informatike, sigurno neće imati problema sa tehnikom slanja koju ja imam.



Evo, dok se Dragan sam ne javi, jedan izviđački pozdrav svima koji nas znaju sa divne terase njegove kuće (joj ljepote i debele hladovine pod kivijem).

Mia

No comments: