Sunday 9 December 2007

JOŠ JEDNA USPOMENA

Mislim da je to bilo krajem 1967. ili početkom 1968. godine. Ne sjećam se ni kako, ni zašto, ali naš odred "S. V. Č." preuzeo je obavezu da spremi i izvede priredbu (zabavni program) u kasarni "Maršal Tito" u Sarajevu. Ozbiljno smo se dali na posao, počev od scenarija, proba, pa do konačne izvedbe. Zahvaljujući Pepini Mujkić, Slađinoj i Emicinoj mami, dobili smo i muzičke podloge (matrice) za nekoliko pjesama. Jednu od njih, "Mi se volimo", pjevali smo Goga-Ribizla i ja. Bila je to pjesma sa "Šlagera sezone", koju su izvodili Sabina Varešanović i Kemal Monteno. Sjećam se i Mile Šehagić-Rumenke, koja je izvanredno izvela neku pjesmu od Bitlsa, također na matricu.
Na gornjoj slici ja pjevam, a Cober mi tercira, nažalost ne sjećam se pjesme. Možda se ne bih sjetio ni ove priredbe da nisam pronašao ovih par slika.

Evo i našeg popularnog Ćamila Karamehmedovića-Kekija, koji uz gitaru i pratnju grupe planinki izvodi šaljivu pjesmu "Kuhar Miško".

Miroslav Topić-Cober uz moju pratnju izvodi tada vrlo popularnu melodiju "Tamo gdje se sunce rađa".



Opet neka pjesma kojoj se ne sjećam naslova. Tu sam ja sa gitarom, a za klavirom je Snježana Tvrz-Mahmutović, zvana Zec. Sve je proteklo izvanredno i bez i jednog kiksa. Zahvaljujući ozbiljnim pripremama, program je izveden vrlo profesionalno uz burne aplauze tada dragih nam pripadnika armije. Oficiri zaduženi za saradnju sa nama pozvali su nas da isti program izvedemo i u kasarni u Neđarićima. To je bilo definitivno priznanje za kvalitetnu pripremu i izvedbu vrlo zabavnog programa. Sa istim uspjehom smo ponovili program i u drugoj kasarni. Izvinjavam se zbog rupa u sjećanju, ipak je to bilo prije 40 godina.

Svima veliki pozdrav, Zlatan Lučić-Zlaja.

No comments: