Thursday 27 December 2007

Dopuna uz izvinjenje



Iz tehničkih razloga, tekst čestitke Dade Hegenbergera je objavljen u skraćenom i
osakaćenom obliku. Uz izvinjenje i dužno poštovanje, ponovo objavljujemo Dadinu čestitku sa originalnim i potpunim tekstom:

Evo, dobri moj Coberu,
tebi pripada slava, da u moje ime preneseš najbolje želje u Novoj 2008. godini, svoj izviđačkoj raji, na čelu sa tobom a i šire.
Pošto je blog izviđački, i svim ostalim izviđačima, aktivnim i onim u penziji.

Dado Hegenberger

P. S. Sada bi moj drug Vojo-arhitekta, rekao:
I PLANINKAMA, majmune, opet si zaboravio PLANINKE.



Očigledno, sudeći po fotografiji, Vojini komentari su u potpunosti prihvaćeni. Dado, izgleda, nigdje više ne zapostavlja PLANINKE širokog spektra.

Pozdrav, Cober !


3 comments:

Vesko said...

Dado, sto prije formiraj cetu ovakvih paninki. Prijavljujem se za pomoc, a siguran sam da ce biti jos dosta kandidata

braco said...

Dado,
Drago mi je da se sjecas starih vremena ako se sjecas malog krapine.
Javi se Braco

Vesko said...

Dadi se mozes javiti na e mail:mhegen@cogeco.ca ili na tel:001 905 632 1643. Javi se i nama svima na blog. Pozdrav ex komsija iz Vrazove Vesko