Friday 5 October 2007

HVALA VAM, USPJELI SMO

Potpuno sam sigurna da ćete (bar moja generacija izviđača i planinki) prepoznati ovaj dragi lik. Da, to je naša iskrena prijateljica i velika planinka Čičinog odreda Mirjana Gajić. Njen vedar i nadasve mio lik ostao je svima nama u dragom sjećanju. Mirjana je, po završenom studiju na medicinskom fakultetu, nakon udaje (udato prezime Knežević) rodila dva sina, Igora i Pavla. Prilikom porođaja mlađeg sina je umrla. Znam da se sada pitate zašto ovo pišem?

Mirjana Gajić sa Jasnom Ibrulj

Život pravi neke nepredviđene stvari, na koje ne možemo uticati. Mirjanini sinovi rasli su u Sarajevu sa bakom i dedom, da bi ih ratna zbivanja odvela na neke druge strane. Sasvim slučajno, u razgovoru sa svojim gimnazijskim drugovima Nadom Đurović i njenim suprugom Esadom Ramadanovićem, saznala sam da se Mirjanin mlađi sin Pavle stalno družio sa njihovim sinom Bojanom. Ratna zbivanja u Sarajevu ovu porodicu su odvela u Vancouver (Kanada) skupa sa malim Pavlom. Pavle je živio i učio sa ovom divnom porodicom. Jednom sam im rekla da pogledaju naš izviđački blog. Javili su mi da su ga pažljivo pregledali, te da je Pavle ugledao fotografiju svoje mame na prilogu koji smo objavili pod naslovom “Polaganje partizanskog kurira – Romanija 1966.“. Rekao im je da ni on, kao ni njegov stariji brat Igor, koji živi i radi u Danskoj, nemaju ni jednu fotografiju svojih roditelja.
Skupa sa Veskom poslala sam e-mail svim planinkama čije adrese sam imala, sa molbom da pomognu pregledajući svoje fotografije, te pronađu na njima njihove roditelje. Moje veoma drage prijateljice, Jasna Ibrulj-Šantić iz Sarajeva (inače vjenčana kuma na Mirjaninom vjenčanju) i Ljilja Kabiljo, poslale su mi svoje fotografije, koje sam skupa sa svojim proslijedila u Kanadu. Ovih dana dobila sam poruku koju vam prenosim:

“Dragi prijatelji naše mame,
Ne možemo vam opisati naše uzbuđenje, osjećaj radosti i naše sreće, kada smo ugledali fotografije naših roditelja, bez kojih smo ostali. Velika vam hvala za sve što ste nam učinili, da bar imamo naše roditelje na fotografijama. Posebno hvala svim maminim prijateljicama, što je još jedan dokaz da ljudska, a posebno izviđačka, solidarnost nema granica.
Vaši Igor i Pavle”

Hvala i vama svima, uz molbu da ako neko još ima neku fotografiju da je proslijedi na sljedeće e-mail adrese: veskovic@yahoo.com i cobertopic@gmail.com
Sve vas skupa pozdravljam našim pozdravom,
Z-D-R-A-V-O, zdravo, zdravo, zdravo!
Vaša Minkica Vesković

No comments: