Saturday 9 October 2010

JOŠ JEDAN SUSRET U SARAJEVU

.
Ovaj ekran u koji sad gledate i čitate priloge na našem blogu je baš čarobna kutija. Hoću da napišem nešto o svom nedavnom boravku u Sarajevu. Hoću da napišem s kim sam se srela, kako sam se provela. Vidite na slikama: Šilja, Čelo, Cober.
....
I, tu je problem. Gledala sam ih, sedeli smo za istim stolom, vodio se opušten razgovor o prošlosti i sadašnjosti, pričale se šale, a ja sam stalno imala dilemu: da li njih znam iz mladosti, da li sa bloga. Čini mi se da ih znam celog života, prepričavamo neke izviđačke dogodovštine koje su nam svima poznate, koje nas povezuju. Neka ostane ta dilema i dalje. Da nismo nekada davno bili izviđači, da to nismo i danas, ne bismo sada sedeli za istim stolom. Hvala im što su našli vremena za ovaj susret. Hvala Šilji što mi je spremio DVD na poklon, na kome piše: "Mojoj drugarici Zlatici, Šilja. Amblemi – zbrda, zdola, malkice muzike, da nas želja mine." Ne mogu da ga učitam, moram mu javiti!
Ostavimo prošlost, ona je na blogu zapisana. Ima mnogo novina kod današnjih SA-izviđača, o čemu se takođe piše na našem blogu. Veliki posao su odradili Bećko, Cober, Čelo i drugi. Osnovali su odred koji je svakim danom sve veći i uspešniji. Najvrednije, to su neki “novi klinci“, ovo je njihov prvi susret sa izviđačkom organizacijom. Ne moramo da brinemo, rastu naši naslednici.

Još jedan događaj vezan za najuspešniji period sarajevskih izviđača. Koincidencija je neverovatna. Pre polaska u Sarajevo, pogledala sam blog i pročitala da su Braco Fazlić i Emira Kršlak postavljeni na vrh Saveza izviđača Federacije BiH. U privatnoj poseti, moj rođak mi pruža telefon, smeška se i kaže da neko hoće da me čuje.
“Zdravo Zlatice, ovde Braco Fazlić!“
Opet se meša sadašnjost i prošlost. Braco je bio član i načelnik odreda u kom sam ja provela izviđački staž, kako mi kaže Mića Todović, od ’72. do ’75. god.
U galeriji 1971. objavljena je i ova slika, na kojoj je i Braco. Umesto čestitki, evo ove slike ponovo, sa imenima koja imam.
.
Stoje: Dobrosav Boban Jakovljević, (bio starješina odreda sa Bistrika), Fahrudin Braco Fazlić, Miljenko Mišo Todović.
Sede: Mirsad Hajdar, sekretar Saveza izviđača BiH (ne znam da li je i danas), ?, Slobodanka Udovičić, nekada starješina odreda “7 sekretara SKOJ-a“, ? , ?.
.
Zbog privatnih obaveza nisam uspela ni da se javim mojim prijateljima – izviđačima. Izvinjavam se. Sledeći dolazak u Sarajevo će biti “izviđački“, dok još mogu da hodam.
Zlatica
.

No comments: