Thursday 14 October 2010

EVO I MENE – BUCO IZ KANADE

Veliki izviđački pozdrav iz Saskatchewana, selo Moose Jaw, od Dragana Petrovića-Buce. U isto vrijeme bio je i drugi Buco u Odredu izviđača “Slaviša Vajner Čiča”, a ja sam bio u Odredu “Pavla Goranina”, u klubu brđana "Orion". Surfajući po netu naišao sam naš blog “SA izviđači”, koji me je obradovao. Među svojim "dragocjenostima" koje sam ponio u Kanadu našao sam i nekoliko fotografija uglavnom iz 1970-1972. godine. Upravo zato želim da se fotografije objave na našem blogu, da ih podijelim sa vama. Pa krenimo sa slikama:


1. Fotografija načinjena na Gradskoj školi za načelnike četa koja se održavala u isto vrijeme kada i Smotra SIBiHa u Dretelju kod Čapljine, a na slici su Mladen Ovadija-Gvardo, Jasna Lučić, Dragan Postić-Gile i Dragan Petrović-Buco.






2. Fotografija sa iste škole u Dretelju: Dragan Postić-Gile, OI "Ivo Veličanin" Ilidža, Dragan Petrović, OI “Pavle Goranin-Ilija” i Branko Parla, OI “Slaviša Vajner-Čiča”.


3. Fotografija načinjena na Dobrim vodama kod Kalinovika, gdje se je održavala Republička škola za načelnike odreda, a uporedo je na istom lokalitetu bio logor našeg Odreda izviđača “Pavle Goranin Ilija”. Na fotografiji su Danilo......., Nada Vraneš, Žan Banić, Dragan Petrović-Buco, Vesna Hausler, Željko Hausler, a imena ovoga profesora iz Osnovne skole “Ahmet Fetahagić” se ja ne sjećam. Svi su bili članovi kluba brđana "Orion". Fotografija je načinjena pred pećinom koja ima vertikalan ulaz i koja je tih godina već bila istražena, o čemu govori numeracija na ulasku u svaku narednu prostoriju.

4. Na ovoj fotografiji čuče: Nada Vraneš i Žan Banić, a stoje: Dragan Petrović-Buco, Vesna Hausler, Željko Hausler, Ratko Stamenić (OI “22. April” Banja Luka) i Danilo ......? Dobre vode kod Kalinovika.

ZDRAVO svima koji me znaju, kao i svima koji prate blog

Buco

3 comments:

Branko Parla said...

Pozdrav mom drugaru Buci u kanadu. Samo jedna napomena , ova naša slika nije iz Dretelja, nego je sa Boračkog jezera. Pozdrav od Branka

Unknown said...

Lijepo je vidjeti staru izvidjacku raju. Iako nas je zivot razbacao sirom svijeta, polako se uspostavljaju kontakti, kroz fotografije se vracamo u proslost i podsjecamo dogadjaja, imena, ...
Za pocetak pozdravljam sve one koji me znaju, a koji svrate na ovaj blog.
Evo mali prilog, na kome u albumu "Izvidjaci", mozete vidjeti nekoliko fotografija, uglavnom vezanih za konjicke izvidjace:
http://picasaweb.google.se/pana55
Z-D-R-A-V-O

koki said...

Tačno ,ja bio polaznik,,👍