Saturday 26 September 2009

HAJDE DA ZAPJEVAMO !

.
Odavno nismo objavili neku pesmu. Otišli su neki nama dragi izviđači-veterani, pa nismo ni mislili na pesme.
Ali, idemo dalje.
Ovu pesmu nismo pevali onih davnih 50-ih, 60-ih, 70-ih godina. Koliko sam ja saznala, ispevali su je izviđači na jednom logorovanju kasnih devedesetih godina. Ovi novi izviđači je često pevaju. Od njih sam je i naučila.
Ponovo se izvinjavam što nije bolji snimak. Ja sam samo amater.

Vodnik Baća

Vodnik Baća sedi sam, pokraj reke
A suze mu teku ko slap
Jer kapija je već srušena a i jarbol
bez zastave je sad.

Logoru je došao kraj, plače Baća
Mi kući sad moramo poć'
Jer kapija je već srušena a i jarbol
bez zastave je sad.
.
Kapija je srušena i jarbol
I zastava ne vije se više
U mom srcu sad je samo bol
Jer drugove neću videt više.

Zašto vreme nije sad za me stalo
Da mogu ja ostati tu
Sad moram čekat' još celu godinu dana
Da opet budem tu.

Reka Pakra teče sad tiho dalje
Sreća mu ostaje tu
Al’ dogodine možda neka nova će reka
Mu vratit sreću svu.
.

.Zlatica

No comments: