Friday 19 December 2008

NIKADA NEĆU ZABORAVITI KEVRIN POTOK...


Od svih naših akcija čini mi se da sam najviše voljela orijentaciona takmičenja, mada rijetko kada nisam zalutala sa ekipom.

Nikada neću zaboraviti Kevrin potok, odakle se, čini mi se, satima nismo mogli izvući. Iako potok prirodno ne pravi krug, mi smo se stalno vraćale na isto mjesto. Šljapkale u "BOROVO“ čizmama po blatu i prljavoj vodi ne videći izlaza iz šipražja. U ekipi smo bile, čini mi se, Vera Barbarić, Goranka Mirić, Azra Alić, Slađa Mujkić i ja.Taj smijeh i šale koju smo pravile na račun samih sebe su nezaboravni. Kevrin potok, a bio je baš ružan, prljav i ni nalik na potok, zakucao mi se u moždane vijuge za sva vremena...
Ranka Šipka

1 comment:

++Muhica++ Gorana said...

Draga moja prva vodnice, iako se ad dopisujemo moram i na blogu reci koliko sam sretna sto si nam se pridruzila...