Friday 5 December 2008

"GDJE SU, ŠTA RADE" ?


Evo ih u Sarajevu, u Imperijalu na kafi. Borjanka Savić i Ljilja Bodnaruk-Ljiša



Ljiša se slučajno pojavila i potrefila na skup starih izviđača u Sarajevu, u junu ove godine. Ne sjećam se kad sam je prije toga vidio. Borjanku sam posljednji put vidio nekih 80-tih na moru, a odselila je u Beograd davno prije tog susreta. Ljiša nam je prosvjetni radnik, a Borjanka u zasluženoj penziji. U Beogradu su članice planinarskog društva i slobodno vrijeme šetaju planinama i gorama naše, bivše nam, Juge. Ovom prilikom stigle su i na Bjelašnicu, a pred povratak pronašle malo vremena i za mene. Ipak, ja sam uživao 1 sat u blic-sjećanjima na raju i vrijeme, nekad zajedno provedeno. Kafica na brzaka, čaršija, ćevapi i pite za ponijeti i razlaz na Darivi, gdje ih je čekao bus.


Borjanka i ja smo generacija, a bila je i član mog voda srednjoškolaca "LJUBIČICA". Jedino njene slike nisam imao kad sam pisao prilog o vodu. Evo je sa malim zakašnjenjem. Istinski su me obradovale i uputile pozdrave svoj izviđačkoj raji. I ja im se pridružujem,

Cober

1 comment:

Vesko said...

Cober jos si dobar,ali moras malo uvuci stomacic.Pivo je ipak ostavilo trag.Ne kao kod nekih,ali se primjeti.Narocito to vide zlobnici.
Pozdrav i sretno u 2009
Dado Hegenberger