Wednesday 28 March 2007

BIO SAM U SARAJEVU – Vidjeh drage likove – 3. dio




Imao sam priliku da se družim sa našim Kićom Laganinom, našim dugogodiš-
njim izviđačkim rukovodio-
cem, nekada sekretarom SIBIH-a. Pročešljali smo naša sjećanja, obostrano se raspitujući o svim nama znanim prijateljima. Kićo je danas vlasnik jedne kompanije za nabavku uredskog namještaja "Ampex", koju uspješno vodi skupa sa svojim starijim sinom. Šetajući Grbavicom sreli smo se i sa "Acom". Da mi Maša nije pisao, nakon ovoliko godina ne bih znao da mu je pravo ime Muntaz Ljumić; danas je vlasnik prestižne slastičarne "Palma". Aco mu je izviđačko ime, a kada nas je ugledao, rekao je ozaren, da nam samo nedostaju izviđačke marame i čvorovi na njima. Obojica šalju pozdrave svim izviđačima koji ih se sjećaju. Poseban susret imao sam sa meni a i svima nama dragim Midhatom Buljubašićem-Šiljom. I danas je zaposlen kao rukovodilac ugostiteljstva. Dao mi je i on jedan CD na kome su razni stari fotosi i drugi dokumenti iz sada već istorije sarajevskih izviđača. Naravno, objavićemo ih u narednim prilozima, očekujući da, kada se steknu uslovi i nađe vrijeme, slične stvari dobijemo i od Kiće, Bećka,Vesne, Jasne i drugih naših prijatelja.

No comments: