Tuesday 27 March 2007

BIO SAM U SARAJEVU – Vidjeh drage prijatelje – 2. dio






Biti u Sarajevu a ne sresti drage prijatelje iz mog odreda "Boriša Kovačević" bio bi pravi promašaj. Već po dolasku, sreo sam se sa meni dragim prijateljima: Biljanom Radić-Šipovac, Melitom Skalić (neka mi oprosti, ali sam zaboravio udato prezime), našom teta-Tonkicom Dugonjić (mamom Vlaste, Damira i Vesne, dugogodišnjim aktivistom i starješinom Odreda "Vaso Miskin-Crni"), sa Snježanom Ninić-Cerić, sa kojima sam proveo kratko ali slatko vrijeme. Uspomene su letjele kao perje, sjećali smo se nama mnogih dragih likova: Branka Ripa i njegove Rahele, Dragana Bulajića, Nebojše Volića, Jasminke Alikadić, Rešada Karamešića, Stanke Josifovske sa njenom braćom Draganom i Zvonkom, čika-Laze (Milisava Lazarevića – kažu da živi u Nišu), njegovih kćeri (jedna udata za Taušana – danas živi u Rochesteru – USA), našeg Emira Omanovića zvanog "Žlindro"– ne znam ni sam zašto smo ga tako zvali (živi sa porodicom u Stokholmu), Enesa Arifhodžića (danas neka velika čivija u turizmu BiH), Tanje Danon i njenih "Munja", te mnogih drugih, neka nam oproste što ih ne spomenusmo.

Zajednička nam je misao: DIVNO SMO ŽIVJELI SA IZVIĐAČKOM ORGANIZACIJOM, a spremni smo u okviru svojih mogućnosti pomoći izviđačima kada god to zatreba!
Na fotosima su:
1. Biljana, Vesko i Melita;
2. Nakon dugo godina sa teta-Tonkicom, Biljanom i Snježanom Ninić-Cerić;
3 Sa Vesnom Dugonjić i njenim i našim Asimom Abdurahmanovićem (ljubav nema granica ni u vremenu ni u prostoru);
4. Slika sa Biljanom Radić sa jedne od skupština odreda.
Ono što očekujemo jeste da se neki od od ovih dragih ljudi javi na Blog, bilo komentarom (dovoljno je kliknuti na "comments" i napisati par riječi, ili pak poslati koju riječ, tekst ili fotografiju. Ako je baš to teško, javite se na adresu: veskovic@yahoo.com, sve ćemo nas dvoje uraditi.
Živjeli!!!!

No comments: