Tuesday 27 March 2007

BIO SAM U SARAJEVU – Vidjeh drage likove – 1. dio






Dolaskom u Sarajevo, sâm sebi dao sam zadatak da ovog puta svoj boravak u svom i našem rodnom gradu posvetim susretima sa meni i vama dragim likovima, našim izviđačkim prijateljima. Skoro većinu sam sreo, posjetio, družio se sa njima ovih dvadesetak dana.

Vjerujte, kao da se ni nismo rastali. Priča je sama tekla, tekle su uspomene na nekada divna vremena, tekle su emocije.

Već prvog dana šetajući Sarajevom sreo sam Branka Parlu, "Čičinog" izviđača od glave do pete. Bio mi je čest saputnik i izvrstan drugar. Od njega sam dobio niz korisnih informacija, brojeve telefona naše "raje". Parla, zaljubljenik u izviđačku organizaciju, danas uspješan zastupnik nekih firmi, rekao mi je da nije daleko dan kada će opet oživjeti rad Odreda izviđača "Slaviša Vajner-Čiča". Dao mi je na poklon jedan CD na kome se nalaze mnogi fotosi iz davnih vremena, izviđački amblemi, kopije istorije izviđača njegovog i našeg odreda, fotosi sa mnogih izviđačkih akcija, logorovanja... koje ćemo uskoro objaviti na ovom blogu. Družeći se sa njim, na Ferhadiji (koja mnoštvom svijeta koji se šeta tom ulicom podsjeća na mali Oxford Street u Londonu) sreo sam i Jasnu Ibrulj-Šantić (pozdravlja svoje prijateljice i prijatelje iz izviđačkih dana u USA, Kanadi, UK, Holandiji, Izraelu... – prepoznaće se), koja još uvijek radi u "Oslobođenju", Željka Majstorovića, člana "Borišinog" odreda, danas priznatog klimatologa čiji lik poznaju mnoge Sarajlije kada im govori o narednim meteorološkim prilikama, jednog od vodećih ljudi Hidrometeorološkog zavoda BiH, sa Hajdarom Arifovićem, priznatim novinarom. Svi odreda izrazili su svoju radost susretom, raspitivali se za sve znane izviđače i planinke, obećali da će se javiti na blog, te uputili svima mnogo toplih pozdrava, kako znaju uraditi samo izviđači.

Na prvom snimku je Branko Parla sa Veskom;

na sljedećem su Branko Parla i Željko Majstorović;

sljedeći je stari fotos gdje je Ž. Majstorović u ekipi za orijentaciono takmičenje (sa njim su: Ramiz Pamuk,Vesko, Emir Omanović, Nikola Kozić, a dole čuče: Asaf Nuhanović – danas prof fakulteta – i Dragan Bulajić) na Bistričaku kod Zenice 1965. godine;

slijedi snimak Jasna Ibrulj-Šantić sa Veskom i

Hari i Vesko.

No comments: