Tuesday 6 February 2007

POZDRAV IZ IZRAELA







Kada sam ugledala stare fotografije svojih prijateljica iz doba aktivnog učešća u Odredu "Slaviša Vajner-Čiča", bila sam sretna. Pronašla sam nekoliko fotografija na kojima se nalazim sa svojim prijateljicama, pa vam ih šaljem.


Na prvom fotosu sam ja – Ljilja Kabiljo, sa Rusmirom Čamo i Jasnom Ibrulj-Šantić;


na drugom fotosu su: Rusmira Čamo, Ljilja Kabiljo u gornjem redu, a Nadežda Kurilić-Franjković, Mirsada Kadić i Lejla Puzić-Đumišić;


na trećem fotosu su: Nadežda Kurilić-Franjković, Minkica Bilić-Vesković, Ljilja Kabiljo, Jasna Ibrulj-Šantić i Rusmira Čamo (u gornjem redu), a Mirsada Kadić i Lejla Puzić-Đumišić u drugom redu;


na četvrtom fotosu su: prvoj osobi iz gornjeg reda ne znam ime, Mirsada Kadić, Minkica Bilić-Vesković, Branka, Tilda Romano-Danon, Slađana Mujkić-Thompson, Nadežda Kurilić-Franjković, (sljedećoj osobi sam zaboravila ime), Ljilja Kabiljo i Rusmira Čamo. U donjem redu s lijeva su: Mirjana Levi-Milović, (ne znam ime narednoj), Gina Kabiljo-Kovačević, Emica Mujkić-Romani (+), Sanela Brčić-Topić i Jasna Ibrulj-Šantić i

Sva četiri fotosa su iz 1964. godine (tako sam napisala na poleđini).

Na petom fotosu sam sa Jasnom Ibrulj, ali ne znam gdje je to bilo?


Šaljem vam tople pozdrave iz Natanije, Izrael


Ljilja Kabiljo

No comments: