Sunday 25 February 2007

KRENULO JE, KRENULO!






Dragi prijatelji, kao što vidite iz ranijih javljanja, naš izviđački blog je zaživio. Na njegovim stranicama javljaju se svima nama poznati likovi izviđača i planinki sa kojima smo provodili svima nama nezaboravno vrijeme.

Ovom prilikom nam se javila i Gordana Ilić, poznatija po izviđačkom nadimku "Ribizla", koja nam je poslala nekoliko starih fotosa iz Bosanskog Novog (RTUO 68), te fotose ovih slatkih planinki kod spomenika narodnih heroja iz II svjetskog rata. Evo šta je Ribizla napisala:


Dragi izviđači,

Evo, da se i ja javim i priložim nekoliko fotografija na kojima smo mi planinke Čičinog odreda. I ja, kao i svi vi ostali, nosim u sebi najljepše uspomene na taj dio mog života – divna druženja na brojnim logorovanjima, zimovanjima, orijentacionim takmičenjima, sastancima, priredbama, smotrama...
Najdivnije i najdragocjenije od svega je to što su mi izviđači dali najbolje prijatelje, koji su još uvijek veliki dio mog života, uprkos tome što smo rasuti svuda po svijetu.
Ipak imamo tu sreću da smo nas tri planinke 'srca vesela' zajedno ovdje u Londonu – Slađa, zvana Caka, Mia i ja, Goga – zvana Ribizla, a, naravno, i stari izviđači Vesko i Minkica.
Evo, prilažem i sliku nas tri u sadašnjem izdanju.
Pozdravljam sve prijatelje koji su se javili na ovaj blog, kao i ostale izviđače:

Z-D-R-A-V-O zdravo, zdravo, zdravo!!!


Goga-Ribizla

No comments: