Saturday 24 February 2007

Planinka zvana "Zec" javlja se iz Ljubljane

Ćao,
Slike sam poslala da ih svakako staviš na blog jer meni, pored svega truda, nije uspjelo. Na prvom fotosu sam sa svojim drugaricama na Zabrđu (vježbamo brzinu dizanja šatora), dok je druga sa neke proslave 22. decembra u kasarni “Maršal Tito” u Sarajevu, gdje smo učestvovali na proslavi sa svojim programom. Samo ne znam koje godine je to bilo. Imaš pravo to s bogom, kada si rekao da ”fotosi podsjećaju na vrijeme kada je i on po zemlji hodao”. Možda možemo napraviti da opet hoda po zemlji, ja sam ti vječni optimista. Šaljem i jednu sadašnju sliku sa svojim sinovima, pa možeš i nju objaviti. Šta je tu je.
Pozdrav svima,
Snježa Mahmutović

Hvala, Snježo, nadamo se da će se tvoje prijateljice prepoznati na snimku te se javiti u komentaru.

1 comment:

cober said...

Pošto ti se ne javljaju drugarice,evo jednog starog bivšeg druga.Lijepo izgledate ti i tvoji momci.
Pozdravi tebi i sinovima a posebno gospodji,mami Branki,ako me se sjeća.
Cober