Sunday 17 June 2012

SUSRET STARIH PRIJATELJA U SARAJEVU

Namjerno ili slučajno tokom mjeseca juna zatekoh se u Sarajevu. Neposredno pred polazak, savjetuju me moji - naši prijatelji i poručuju: "Ponesi toplije garderobe a ni kišobran nije na odmet hladnjukavo je ovdje". Poslušam ja savjete i doletim u Sarajevo a dočeka me sjajna ljetna temperatura, nezamisliva u zapadnom dijelu Evrope. Topio sam se kao sladoled a oni svi odreda govore kako je i red da zagrije i ovdje nakon hladnoća, neprimjereno velikog snijega... Moji susreti sa starim prijateljima, bar zadnje vrijeme su uglavnom usredsređeni na dva mjesta u slastičarni "Palma" ili u restoranu "Marijin dvor". Tako je bilo i ovog puta.
U restoranu "Marijin dvor" poznatijim pod nazivom "Kod Solde" u društvu sa Coberom i Emirom

Cober i Emir
Bečko,Vesko, Šilja i Kičo
Bečko,Vesko,Šilja,Kičo, (zaboravio mu ime iz "Sarajevogasa")

"DUO SNOVA" - Sakib Matarađija - Kibe-advokat i njegova sekretarica Vahida, zadnji radni dan
Bečko, Lejla, Šilja i Vesko pred "Palmom"
Sa Aidom

 

No comments: