Friday 20 April 2012

JAVILE SU NAM SE I SESTRE PAPO


Ako se sjećate u zadnjem prilogu smo napisali da nam se javljaju mnogi koji prate naš blog. Neki od njih nisu bili izvđači ali im je neko drag bio. Mnogi nas mole da im pomognemo da pronađu fotografije koje nemaju, da ih povežemo sa dragim prijateljima.....
Tako smo primili i ovaj interesantan e mail koji objavljujemo.

"Zdravo Vesko,
Sa zadovoljstvom sam gledala web stranice koje ste pokrenuli i posebno me obradovalo kad sam vidjela ime moga tate.
On je stvarno sa uživanjem do kraja svog života bio izviđač, pa je i cijelu porodicu uključio. Ja sam počela kao pčelica, nastavila kao planinka .
Vidjela sam da nemate o tati podataka pa vam šaljem sliku i neke biografske podatke.Nadam se da ćete ih iskoristiti.


------------------------------------Jakob - Jakica Papo
----------------------------------------1917 - 1994

Rodjen u Sarajevu 1917, gdje je već kao Gimnazijalac

bio veliki aktivista svoga doba.

Radio je dugi niz godina kao okružni javni tužilac,

zatim kao sekretar Ustavnog suda Bosne i Hercegovine.

Jedan je od prvih Magistara pravnih nauka.

Tokom svog života bio je istaknuti društveno politićki radnik.

Aktivista Izviđača Bosne i Hercegovine od samog osnivanja

sve do momenta koje mu je zdravstveno stanje dozvoljavalo.

Umro 1994 godine.


Mislim da među slikama koje imam ja i moja sestra ima slika iz izviđačkog doba, pa ćim ih pronađemo proslijedićemo ih zajedno sa sjećanjima .
Od sveg srca vam želim uspješan rad i sve više podataka i uspomena tako da oni lijepi dani i druženja ostanu kao trag novim izviđačima
Srdačno vas sve pozdravljam
Sajka Papo"

Obradovali smo se ovom javljanju. Sigurni smo da starije generacije izviđača Sarajeva pamte i cijene sve što je kao istaknuti aktivista i funkcioner za našu organizaciju učinio Jakob - Jakica Papo. Napominjemo da smo i mi na našem blogu u više navrata objavljivali fotografije ili sjećanja pa makar i štura bila, što se može vidjeti u prilozima od: 29.3.2007; 1.8.2008; 21.5.2009; 5.1.2010; 10.3.2010 i 14.8.2010 godine. Sa nestrpljenjem očekujemo obečane fotografije sa sjećanjima sestara Papo.

No comments: