Wednesday 11 March 2009

HAJDE DA ZAPJEVAMO !

Ponovo se vraćam na Drugu smotru SIJ-a, održanu davne 1957. god. U sadržaju iz pesmarice, koji sam objavila, videćete da je ova pesma bila upisana velikim slovima, što znači da su svi učesnici morali da je znaju. Znate i da je smotra održana na Palama.
Sada zamislite kako je, u onom predivnom prirodnom amfiteatru, zvučala ova pesma, iz stotine grla mladih izviđača.
I danas ovu pesmu pevaju neki novi, mladi izviđači, mnogo bolje nego na ovom snimku.
Još jednom molim izviđače koji sviraju, pevaju, da snime neku izviđačku pesmu. Već znate kako da je prosledite uredništvu, a mi ćemo je objaviti.

Kao što se i zove ova rubrika,
HAJDE DA ZAPJEVAMO!
.


BARAMBA

U goru smo mi krenuli
ka logoru svom. BARAMBA!
Tu smo odmah podignuli
l’jepi šumski dom. BARAMBA!

Šatori su nam domovi,
šuma nam je grad. BARAMBA!
Prirode smo mi sinovi,
vesel’mo se sad. BARAMBA!

Oko nas se k nebu dižu
smreka, jela, bor. BARAMBA!
A pod njima pjesmu pjeva
izviđača hor. BARAMBA!

Šatori su nam domovi,
šuma nam je grad. BARAMBA!
Prirode smo mi sinovi,
vesel’mo se sad. BARAMBA!

.

No comments: