Saturday 28 March 2009

DAVNO JE BILO – Zlatan Lučić

Dragi moji skauti,

Redovno čitam sve priloge na našem blogu i sjećam se divnih dana. U nekim prilozima vidio sam da me neki skauti i spominju i postavljaju pitanja, na koja ću pokušati odgovoriti.

– Naš dragi Gojko Jovanović i ja pronašli smo tu kuću za zimovanje. Doduše, na to zimovanje ja nisam išao jer sam tada profesionalno obavljao dužnost načelnika SIGS-a. Tada sam obilazio sva zimovanja sarajevskih izviđača. Rado se sjećam i Minke Krehić i posebno mi je drago da je veoma uspjela u svojoj profesiji, kao uostalom i većina naših skauta. Volio bih da mi se jave putem e-maila.

– Evo i odgovora za Veru Stjepanović-Mrđa. Nažalost, ne mogu da se sjetim tvog lika. Fotografija sa „VHS” nemam ni ja, ali sam u toku uspostavljanja veza sa Vjekom Slivarom, načelnikom OI „Ivan Senjug-Ujak”. Kada dobijem fotografije (ako ih i on ima), sigurno ću ih staviti na naš blog. Što se tiče tvog šatora, odnosno postavljanja na pravo mjesto, mi (Gojko, Aljo i ja) uvijek smo težili savršenstvu želeći da budemo najbolji, što nam je u najvećem broju slučajeva i uspijevalo.

Da ovo moje javljanje ne bude bez fotografija, šaljem neke fotose koji me podsjećaju na zajedničko logorovanje u Drašnicama sa OI „Ivan Senjug-Ujak”, već davne 1967. godine.

Vjeko Slivar, (?) i Zlatan

Čitanje rezultata takmičenja. Vjeko drži mikrofon (kamen), Zlatan i Meho iz Sl.Broda
Željko Ferinović-Feri i Zlatan
.















Feri, Mile i iznad njega Zlatan
(malo se i vina popilo)

Naravno, poslao sam i neke fotografije za rubriku „Galerija uspomena”, koje će naći svoje mjesto.
Svim skautima šaljem srdačne pozdrave,
Zlatan Lučić
zlajalucic@yahoo.com

No comments: