Thursday 27 September 2007

NEKAD DAVNO


EMIR OMANOVIĆ




Napokon – poslije dužeg vremena, da se i ja ponovo javim sa novim prilozima za naš blog. Ovaj put ću pokušati, naravno koliko me pamćenje drži, da prokomentarišem neke fotografije iz mojih albuma koje sam ovog ljeta pokupio u Sarajevu.





Ova prva fotografija stara je više od 50 godina i datira iz proljeća 1957. godine. Naime, na fotografiji se vidi jedan broj članova voda "Crni panter" snimljenih na Čengić Vili I. Kao što sam u prijašnjem javljanju rekao, ovaj vod je formiran u proljeće 1957. godine i bio je u sastavu II čete Odreda "Mladi radnik". Od članova voda prepoznajem Ninu Božića – vodnika, Žarka Lopičića i Sulju – prezime sam mu zaboravio. Tu su još na slici od članova Miško Miković, Ismet – Suljin brat, Srećko Rodić – čuči sa loptom, Đoko Božić drži sjekiricu i ja, stojim ispod zastave. Ostali na slici su znatiželjna djeca i raja iz komšiluka. Ove šatore koji su u pozadini montirali su članovi voda uz pomoć starijih izviđača iz odreda "Mladi radnik". Dobro se sjećam da su šatori ostali i preko noći i da su uz logorsku vatru stariji izviđači ostali do jutra.

Ova druga fotografija datira iz perioda zimskog raspusta 1961. godine, kada sam učestvovao na Izviđačkoj školi na Palama – Kalovita brda. Na fotografiji se vidi dio učesnika škole na izletu na Romaniju i Novakovu pećinu. Fotografija napravljena na ulazu u Novakovu pećinu. Ja sjedim drugi sa lijeva, neposredno kod ulaza u pećinu. Od poznatih na fotografiji su još Bećir Gribajčević-Bećko i Mustafa Tetrevka – sjede sasvim naprijed. Oba su bila predavači na školi i u štabu škole. Pretpostavljam da će moj i vaš drug Željo Majstorović moći više reći o drugim fotografijama jer smo snimali njegovim aparatom a film sam uzeo ja da ih izradim. Tako je došlo do situacije da mojom nedgovornošću vlasnik aparata Željko uopšte nema ovih fotografija, ali zato ima bolje sjećanje. Molim Željka da malo ostavi na miru oblake i vremensku prognozu te se ubrzo javi. Ja ću samo reći da su fotografije koje ćete vidjeti u Željkovom prilogu napravljene u maju 1965. godine ispred Doma planinara na Bistričaku kod Zenice. One pokazuju smotru izviđača prije početka regionalnog orijentacionog takmičenja na kome su učestvovale opštinske ekipe Zenice, Sarajeva, Travnika i Goražda. Naša ekipa Novog Sarajeva bila je prva i izborila u veoma jakoj konkurenciji plasman na republičko takmičenje, koje je održano u junu na Konjuhu. Na takmičenju na Bistričaku opštinska ekipa Novog Sarajeva bila je u sastavu: Dragan Bulajić – vođa, Željko Majstorović i Emir Omanović (svi iz OI "Boriša Kovačević"), Nikola Kozić (OI "Mladi radnik") i Asad Nuhanović (OI "Zelena dolina"). Nastaviće se!
Svima vama upućujem najdivniji pozdrav na svijetu,
Z-D-R-A-V-O

Emir Omanović,
Stokholm, Švedska

1 comment:

slobo said...

dragi moj druze emire srdacno te pozdravlja slobo borovcanin iz tople otave..drago mi je da si se javio a evo ti moj e mail sloborovcanin@hotmail.com i telefoni /kucni 819/7709115 i maobilni 613/7977202..3 puta z d r a v o