Monday 11 June 2007

EVO I OD MENE BAR NEŠTO! – GINA-GOGA KOVAČEVIĆ





"Ko kaže da vas ne pratim?"– bile su riječi jedne od planinki "Čičinog" odreda, čiji je osmijeh uvijek plijenio mnoge izviđače. Gina-Goga Kovačević, uvijek vesela, spremna za šalu, nekada mala ali slatka planinka, danas uvažen doktor internista, nastanjena sa porodicom u Bersheviju (Izrael), poslala je nekoliko svojih sačuvanih fotografija iz doba kada je bila veoma aktivna planinka. Pozdravlja sve svoje prijateljice iz "Čičinog" odreda, te sve izviđače Sarajeva, sa željom da na ovom sajtu ugleda i njihove fotografije iz doba zajedničkog druženja.

1. Na prvom fotosu sam sa Rankom Ibruljem-Špicom, logorovanje na Ponijerima, 1965. g.

2. Kada sam imala 12 godina i 3 mjeseca (godina se ne odaje!)

3. Na spomen-groblju na Vracama sa Miom Kordić i Tildom Romano (1965. g.)

4. Svježija fotografija– ali ljepše izgledam u prirodi!

1 comment:

cober said...

Doktorice,
krasna ti je narukvica( imam sličnu) a i ti krasno izgledaš, posebno na onoj prvoj, staroj slici. Stvarno sam sretan što sam se uključio u blog pa mogu da vidim sva ta meni draga lica.(normalno,ne samo ženska)
Stvarno te se rado sječam i pozdravljam tebe i tvoju porodicu. Neznam na žalost koliko Vas je. Cober