Monday 22 August 2011

JAMBOREE 2011 – JESTE LI NEŠTO SLIČNO VIDJELI V.Vesković

Početkom godine javio sam se na više adresa naših prijatelja izviđaća da mi pomognu i dostave podatke o Jamboree koji je održan u mjesecu julu ove godine. Oćekivao sam dugo bar neke vijesti od Emira Omanovića, Ratka Ćokorila, Drgana Popovića - Pane, Gorana Rubila...čekao, čekao i nisam dobio ništa, čak ni odgovor. Pa ipak sam 2.2. ove godine napravio jedan prilog a možete ga vidjeti u arhivi bloga.

Prošli su mjeseci, prošao je i Jamboree, a onda iznenada dobih jednu fotografiju. Pogledajte je. Na njoj je švedski kralj Gustav u skautskoj uniformi u pratnji kraljice u redu da primi porciju predviđenu a ručak.

Odmah sam se upitao a pitam i vas, dali ste ikada vidjeli ijednog visokog političara, rukovodioca na prostorima ex Jugoslavije u izviđačkoj uniformi osim onih koji su bili naši članovi.



Ako jeste, pošaljite mi fotografiju, rado ću je objaviti.

V.Vesković

No comments: